Oeps... Je hebt Cookies nog uit staan. Als je dit weer aanzet, zal onze website helemaal perfect werken.

Hulp nodig bij het aanzetten? Neem dan contact met ons op: info@kaartje2go.nl of bel 030-8700270

  • 1ste kaartje gratis t.w.v. €3,30
  • Als beste getest door o.a. Kassa & de Volkskrant

Vragen over uitnodigingen

Ik heb te weinig uitnodigingen besteld, kan ik nog kaarten bijbestellen?

Als je een account hebt en was ingelogd tijdens je bestelling, kun je kaarten zelf bijbestellen via je account. Was je niet ingelogd tijdens je bestelling, dan kun je kaarten bijbestellen via de klantenservice: info@kaartje2go.nl.

Kan ik uitnodigingen op een bepaalde datum laten versturen?

Jazeker. Aan het eind van je bestelling kun je de gewenste verzenddatum kiezen voor je uitnodigingen.

Hoe snel heb ik de uitnodigingen in huis?

Elke werkdag geldt: Vóór 20:00 uur besteld en betaald = dezelfde dag nog verzonden.
In de meeste gevallen bezorgt PostNL de uitnodigingskaarten in Nederland de volgende dag. Maar dit kunnen wij niet garanderen. 
Kaarten die in het weekend worden besteld, worden op maandag aan PostNL aangeboden.
Voor kaarten naar het buitenland geldt een langere bezorgtijd. De bezorging naar het buitenland gaat met Priority.

Ik wil een uitnodiging aan meerdere mensen tegelijk sturen. Is dat mogelijk?

Ja, het is mogelijk om je uitnodiging aan meerdere mensen te versturen. Bij Kaartje2go heb je twee opties:

1. Je kunt een pakketje kaarten bestellen, deze wordt bij je thuisbezorgd. De ontvangen kaarten kun je vervolgens zelf adresseren, frankeren en versturen. 
2. Je laat Kaartje2go de kaartjes rechtstreeks naar de genodigden sturen. Kies je voor deze optie, dan kun je je adressen heel eenvoudig inladen vanuit een excelbestand (.xls of .xlsx of .csv).

Terug naar boven