Retourneren

Wil je jouw pakketje kaarten terugsturen? 
Dat kan binnen 14 weekdagen na de bezorging. Neem s.v.p. altijd eerst even contact op met ons klanttevredenheidsteam. Vaak is het namelijk helemaal niet nodig om te retourneren. We hebben verschillende oplossingen die sneller en makkelijker voor je zijn!

 

Wat moet je doen als je wilt retourneren?
Neem contact op met ons klanttevredenheidsteam via de contactpagina of via info@kaartje2go.nl - wij helpen je zo snel mogelijk (op werkdagen binnen 24 uur).

 

Kosten van retourneren
Als retourneren nodig is, dan zijn de kosten voor onze rekening. Overleg s.v.p. altijd eerst even met ons klanttevredenheidsteam voor de beste oplossing.

 

Wat is het retouradres?
Ons retouradres is Kaartje2go BV, Eekwal 6, 8011 LD, Zwolle.

 

Beschadigd of verkeerd?
Is jouw bestelling beschadigd in de post, of hebben wij een fout gemaakt? Dan heb je recht op een gratis nieuwe bestelling of je kunt het volledige aankoopbedrag terugkrijgen. Neem zo snel mogelijk contact met ons op, uiterlijk binnen 14 weekdagen na de bezorging.

 

Foutje?
Heb je zelf een foutje gemaakt in jouw bestelling? Neem dan ook gerust contact met ons op, we helpen je graag!

 

Direct verstuurde kaarten
Heb je jouw kaarten direct verstuurd naar 1 of meerdere adressen, dan is retourneren meestal niet mogelijk (of heel lastig). Neem s.v.p. wel contact met ons op als er iets mis is gegaan, want we helpen je graag.

 

Algemene voorwaarden
Onze algemene voorwaarden vind je hier.