Oeps... Je hebt Cookies nog uit staan. Als je dit weer aanzet, zal onze website helemaal perfect werken.

Hulp nodig bij het aanzetten? Neem dan contact met ons op: info@kaartje2go.nl of bel 030-8700270

Wij staan voor je klaar!

Kunnen wij je ergens mee helpen? Wij staan voor je klaar! Kijk bij de meest gestelde vragen, of stel je vraag aan onze klantenservice. We helpen je met veel plezier en bieden je graag een goede oplossing!

Wil je iets wijzigen aan jouw kaart?

Als je nog iets aan jouw kaart, aan een adres of aan de verzenddatum wilt wijzigen dan is dat in bepaalde gevallen nog mogelijk, kijk onder het kopje 'zelfbediening'. Als jouw kaarten al zijn gedrukt, dan kun je niet meer wijzigen.

Meest gestelde vragen

  1. Als ik vandaag bestel, wanneer worden mijn kaarten dan bezorgd?
  2. Hoe bestel ik enveloppen vooruit?
  3. Hoe kan ik het logo op de achterkant van de kaart weghalen?
  4. Hoe verloopt het bestelproces bij geboortekaartjes?
  5. Hoe vraag ik een proefkaart aan?
  6. Kan ik de achterkant van de kaart bedrukken?
  7. Kan ik een gemaakte kaart nog wijzigen?

Algemeen

Betaling

Bezorging

Adressering

Een kaart maken

Eigen ontwerp gebruiken

Jouw bestelling

Jouw kaart

Jouw account

Prijzen

Website en techniek

Privacy en cookies

Eigen handschrift