Wij staan voor je klaar!

Kunnen wij je ergens mee helpen? Wij staan voor je klaar! Kijk bij de meest gestelde vragen, of stel je vraag aan onze klantenservice. We helpen je met veel plezier en bieden je graag een goede oplossing!

Wil je iets wijzigen aan jouw kaart?

Als je nog iets aan jouw kaart, aan een adres of aan de verzenddatum wilt wijzigen dan is dat in bepaalde gevallen nog mogelijk, kijk onder het kopje 'zelfbediening'. Als jouw kaarten al zijn gedrukt, dan kun je niet meer wijzigen.

Meest gestelde vragen

  1. Aanmelden lukt niet, er is een probleem met de code
  2. Algemene tips bij problemen met het maken van een kaart
  3. Als ik vandaag bestel, wanneer worden mijn kaarten dan bezorgd?
  4. Hoe worden mijn kaarten bezorgd?
  5. Ik kan niet inloggen
  6. Ik kom niet verder (er ontbreekt een knop)
  7. Inloggen lukt niet, op een andere computer lukt het wel

Algemeen

Betaling

Bezorging

Adressering

Eigen handschrift

Fotobestand

Jouw bestelling

Jouw kaart

Jouw account

Prijzen

Website en techniek

Privacy en cookies

© Copyright Kaartje2go 2004 - 2014