Ga naar de inhoud

Bezorginformatie van onze kaarten en cadeaus

Als je een kaart en/of cadeau bij ons bestelt, wil je natuurlijk weten wanneer jouw bestelling bezorgd wordt. Op deze pagina vertellen we je alles wat je moet weten over de bezorging van jouw bestelling. Let op: door verwachte drukte bij PostNL kan de bezorging langer duren dan je van ons gewend bent. Dit zijn natuurlijk ook hele drukke tijden voor PostNL en haar bezorgers. Het kan in deze tijden voorkomen dat het iets langer duurt, we raden je dan ook aan kaartjes ruim op tijd te bestellen.

op werkdagen voor 8 uur

Op werkdagen vóór 20:00 uur besteld = dezelfde dag verzonden. 

voor 8 uur

Op zondag & maandag bezorgt PostNL geen kaarten.

De meeste pakketjes passen door de brievenbus!

De meeste pakketjes passen door de brievenbus!

Op feestdagen bezorgt PostNL geen kaarten en pakketjes.

Op feestdagen bezorgt PostNL geen kaarten en pakketjes.

Vragen over de bezorging


 

Bezorging rondom de feestdagen

De brievenbuspost wordt iedere week van dinsdag t/m zaterdag bezorgd. Pakketbezorging is van maandag t/m zaterdag. Als één van deze werkdagen op een feestdag valt, wordt er geen post bezorgd door PostNL. In 2022 zijn dit de volgende dagen: 

  • Nieuwjaarsdag (zaterdag 1 januari 2022)
  • Tweede Paasdag (maandag 18 april 2022)
  • Koningsdag (woensdag 27 april 2022)
  • Hemelvaartsdag (donderdag 26 mei 2022)
  • Tweede Pinksterdag (maandag 6 juni 2022)
  • Tweede kerstdag (maandag 26 december 2022)

* Voor de bezorging zijn wij te allen tijde afhankelijk van PostNL. Soms gebeurt het dat een kaartje is vertraagd, bijvoorbeeld doordat er iets niet goed ging bij de sortering in het sorteercentrum van PostNL, of door slechte weersomstandigheden. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. Is jouw kaartje niet bezorgd binnen de verwachte termijn en weet je zeker dat het bezorgadres klopt? Neem dan contact op met ons klanttevredenheidsteam

Kunnen we je ergens mee helpen?

Neem gerust contact met ons op.