Oeps... Je hebt Cookies nog uit staan. Als je dit weer aanzet, zal onze website helemaal perfect werken.

Hulp nodig bij het aanzetten? Neem dan contact met ons op: info@kaartje2go.nl of bel 030-8700270

  • 1ste kaartje gratis t.w.v. €3,30
  • Als beste getest door o.a. Kassa & de Volkskrant

Vragen over: algemeen

Wat voor kaarten kan ik allemaal maken bij Kaartje2go?

Je kunt bij Kaartje2go: 
1) kaarten maken van je eigen foto met je eigen tekst, kaders en figuren. 
2) een kaart kiezen uit de unieke, en grootste collectie van Nederland. Ook deze kaart kun je helemaal zelf personaliseren met foto's, tekst en figuren.

Je kunt kerstkaarten maken, originele verhuiskaarten, leuke uitnodigingen (voor een kinderfeestje bijvoorbeeld), beterschapskaartjes, noem maar op. Kaartje2go is dé manier om vrienden en familie te verrassen met een leuk en origineel kaartje.

We hebben rechthoekige kaarten in enkele uitvoering (=ansichtkaartmodel) zonder enveloppe en dubbele uitvoering (= wenskaartmodel) met enveloppe in 3 formaten: 10x15cm, 15x21cm en 21x29cm.

Daarnaast hebben we vierkante kaarten in enkele uitvoering (alleen als set  te bestellen) met enveloppe en dubbele uitvoering (=wenskaartmodel) met enveloppe in 3 formaten: 10x10cm, 14x14cm en 21x21cm.

Je kunt ervoor kiezen om je kaartje(s) rechtstreeks via Kaartje2go naar de ontvanger(s) te versturen. Dan doen wij de kaart(en) voor je op de post, en heb je er zelf geen omkijken meer naar! Er bestaat ook de mogelijkheid om een pakketje kaarten te bestellen. Dan ontvang je alle kaarten in 1 verpakking thuis, en kun je ze vervolgens zelf versturen en/of rondbrengen. Een pakketje kaarten bestel je met een minimum aantal van 10 stuks.

Een proefdruk aanvragen

Wanneer je een grote bestelling wilt plaatsen, mag je hiervoor een proefdruk aanvragen, zodat je zeker weet dat het kaartje helemaal naar je zin is. Bij Kaartje2go is je proefdruk ook ECHT gratis. Dit betekent dat er achteraf geen onverwachte verzendkosten in rekening worden gebracht. Daarnaast ben je niet verplicht om een kaart bij ons te bestellen wanneer de proefkaart niet bevalt. 

Heb je al een account, dan kun je via de website een proefkaartje aanvragen voor jouw geboortekaartje, trouwkaart of uitnodiging. Vul je e-mailadres in en je ontvangt van ons een code voor een proefdruk. 

Nieuw bij Kaartje2go? Wanneer je je voor het eerst aanmeldt bij Kaartje2go, ontvang je de eerste kaart gratis. Zo kun je dus direct een gratis proefdruk maken.

Als je een rechthoekige of vierkante enkele kaart maakt waarbij je de gehele achterkant ontwerpt is het nog niet mogelijk om een proefdruk te bestellen. Je kunt dan een mail sturen naar info@kaartje2go.nl, dan maken we een dubbele proefdruk voor je in orde met je ontwerp.

Hoe kan ik contact opnemen met Kaartje2go?

Veel vragen en antwoorden vind je al op onze contactpagina bij de 'meest gestelde vragen', heel handig dus!

Als jouw antwoord er niet bij staat, klik dan op 'E-mail de klantenservice'. Jouw vraag komt direct bij ons binnen en wordt snel beantwoord. Ook kun je ons bellen op 030-8700270 of direct een e-mail sturen naar info@kaartje2go.nl als je dat handiger vindt. 
Vermeld svp altijd je ordernummer of kaartnummer (als je die hebt), want dan kunnen we je nog sneller van dienst zijn.
Wil je graag gebeld worden door ons? Vermeld dan ook je telefoonnummer + gewenst tijdstip zodat we je (als dat nodig is) ook telefonisch kunnen bereiken.

Hoe kan het dat jullie zo voordelig zijn?

Kaartje2go biedt de beste kwaliteit voor de scherpste prijs. In de meeste gevallen zijn wij stukken voordeliger dan andere kaartenwinkels. Dit komt doordat we tienduizenden kaarten per dag drukken. Hierdoor kunnen we veel voordeliger inkopen en dit voordeel berekenen we direct door aan jou! Zo betaal je altijd de meest gunstige prijs voor je kaarten. Bovendien krijg je bij ons de beste garantie en service. 

Kaartje2go is door meerdere bladen en consumentenorganisaties zeer goed beoordeeld. Zie ook onze pagina met alle publicaties over Kaartje2go in de pers.

Wat zijn de voordelen van Kaartje2go?

Je kunt je kaarten zelf maken en overal waar een computer staat versturen (dus ook in het buitenland!). Als er geen vertraging bij de post optreedt, worden jouw kaarten de volgende dag nog bezorgd binnen Nederland (als je voor 20:00 uur Nederlandse tijd je bestelling hebt geplaatst). Bovendien kun je een eigen account aanmaken waarin je jouw kaarten kunt bewaren en ook een adressenboek kunt bijhouden. Je kunt ervoor kiezen om je kaarten direct te adresseren via de site en dan doen wij ze voor je op de post, of je kunt een pakketje ongeadresseerde kaarten naar je huisadres laten versturen.
Als je een account aanmaakt en zorgt dat je bent ingelogd als je bestelt, ontvang je automatisch klantenkorting op al je bestellingen!

Doen jullie de kaartjes voor mij op de post?

Je kunt ervoor kiezen om de kaartjes rechtstreeks via Kaartje2go naar alle geadresseerden te laten versturen. Dit doe je via de verzendoptie Rechtstreeks Versturen. Zodra je jouw kaarten gemaakt en betaald hebt, wordt jouw bestelling klaargezet. Op de afgesproken verzenddatum worden jouw kaarten op de post gedaan door Kaartje2go. De bezorging zelf is geen onderdeel van onze service, dit wordt verzorgd door PostNL.


Je kunt ook een pakketje kaarten bestellen, dan sturen we alle kaarten in 1 verpakking naar jouw huisadres. Na ontvangst kun je zelf de kaarten adresseren en versturen.

Ik kom niet verder (er ontbreekt een knop)

Als je niet verder kunt en er lijkt een knop te ontbreken, dan heb je mogelijk de pagina gezoomd (verkleind) en daardoor zijn sommige knopjes niet zichtbaar. Je kunt terugzoomen naar 100% door de toetsen ctrl+0 of cmd+0 tegelijk in te toetsen (0 = nul). Je kunt ook in kleine stapjes uitzoomen door tegelijk de ctrl-toets (of cmd-toets) en de min-toets in de drukken.
Lukt het niet met de toetscombinatie, kun je dit ook via het menu van je browser doen. Klik op het menu Beeld (boven in beeld) en vervolgens op 'Zoom' of 'In-en uitzoomen'. Zet dit op 100% of 'reset'. Als je het menu Beeld niet ziet, druk dan even op je Alt-toets. Dan zul je het zien verschijnen.

Hoe zet ik mijn cookies aan?

Net als bijna alle websites maakt ook Kaartje2go gebruik van cookies. Lees hier over ons cookie- en privacybeleid

Cookies kunnen geblokkeerd worden door je browser, door een firewall of een antivirus programma. Je krijgt dan een melding dat je je cookies moet inschakelen, voordat je je kaartje kunt maken. 
Hieronder vind je de instructies voor het inschakelen van cookies in je browser:

GOOGLE CHROME

1. Klik op de Chrome-menuknop (het knopje rechtsbovenin met de drie horizontale streepjes)
2. Selecteer Instellingen.
3. Klik onderaan op Geavanceerde instellingen weergeven.
4. Klik in het gedeelte 'Privacy' op de knop 'Instellingen voor inhoud'.
5. Klik op 'Toestaan dat lokaal gegevens worden ingesteld'.

INTERNET EXPLORER

1. Klik op 'Extra' (het tandwiel-icoontje)
2. Kies 'Internet-opties'.
3. Klik op de tab 'Privacy'.
4. Klik op de knop 'Standaard' (of schuif de indicator omlaag tot ‘Normaal’) bij ‘Instellingen’.
5. Klik op 'OK'.

MOZILLA FIREFOX voor Windows

1. Klik op het menu 'Extra'.
2. Selecteer 'Opties'.
3. Klik op het pictogram 'Privacy' aan de linkerkant.
4. Vink het selectievakje 'Cookies inschakelen' aan.
5. Klik op 'OK' om de wijzigingen op te slaan.

MOZILLA FIREFOX voor Mac OSX

1. Klik op het menu 'Firefox'.
2. Klik op 'Voorkeuren'.
3. Selecteer de tab 'Privacy'.
4. Vink het selectievakje 'Cookies accepteren' aan.

SAFARI

1. Kies de optie 'Safari' in het menu
2. Kies de optie 'Voorkeuren'.
3. Kies het tabblad 'Privacy'.
4. Onder 'Blokkeer cookies' kun je aangeven dat de cookies niet geblokkeerd moeten worden. 

MICROSOFT EDGE

1. Klik rechtsboven in beeld op 'meer opties' (de 3 puntjes: ...)
2. Klik op 'Instellingen'
3. Klik onderaan op 'Geavanceerde instellingen'
4. Onder 'Cookies', geef aan dat cookies niet geblokkeerd moeten worden.

Hoe verloopt het bestelproces bij geboortekaartjes?

Gefeliciteerd met de aanstaande kleine en wat leuk dat je kaartjes bij Kaartje2go wilt bestellen!

Het bestelproces van geboortekaartjes is simpel en gemakkelijk.
Het werkt als volgt:
 

  1. Maak een account bij Kaartje2go

    Om gebruik te kunnen maken van al onze functies zoals het opslaan van jouw proefkaart, favoriete kaarten en verzendadressen, raden we je aan je eerst aan te melden. Aanmelden doe je door boven in beeld te klikken op 'Inloggen of aanmelden'. 
     
  2. Kies een kaartje uit de galerij of upload met je eigen ontwerp

    Begin eens met het kijken tussen onze geboortekaartjes, of er wat voor je tussen zit. Favoriete kaartjes kun je favoriet maken door rechts naast de kaart het gele sterretje aan te klikken. Een kaart gevonden? Klik dan op de roze knop 'Maak deze kaart' en ga verder met de volgende stap.
     
  3. Maak je kaart

    Maak nu je kaart zo ver mogelijk af en klik tussendoor rechtsbovenin op 'opslaan' om je aanpassingen op te slaan.
    Laat de teksten door iemand anders nakijken, en lees ze nog eens hardop op om foutjes te voorkomen.
    Bij geboortedatum, gewicht en tijd kun je gewoon iets invullen, dat kun je later nog veranderen.
     
  4. Bestel je proefkaart gratis, naar je eigen adres

    Een dubbel kaartje gekozen? Bestel dan je eigen proefkaart. Volg de stappen op deze pagina: Gratis proefkaart geboortekaartjes

    Let op: heb je een enkele kaart gemaakt, waarbij je de volledige achterkant hebt ontworpen? Je kunt dan je proefkaart niet zelf bestellen, maar wij doen dit graag voor je. Stuur daarvoor een e-mail naar het klanttevredenheidsteam
     
  5. Proefkaart naar wens? Wacht de geboorte van de kleine af

    Als je tevreden bent met je proefkaart, hoef je niets meer te doen. Je kaart blijft opgeslagen in jouw account en kun je op elk gewenst moment wijzigen door op 'bijbestellen' te klikken.
    Wanneer de kleine geboren is, wijzig je jouw kaart (door op Bijbestellen te klikken) en plaats je de uiteindelijke bestelling.
    Je kaarten worden nu verzonden!

    P.S.: Specifieke vragen over jouw situatie? Vraag het onze klantenservice! Bel 030-8700270 of mail naar info@kaartje2go.nl

Wat houdt de 101% tevredenheidsgarantie in?

Als je om wat voor reden dan ook niet helemaal tevreden bent over jouw kaarten, dan doen wij daar niet moeilijk over. Je kunt altijd nieuwe kaarten ontvangen of het volledige aankoopbedrag retour krijgen. Het enige wat je hoeft te doen, is even contact opnemen.  Zo is kaarten maken bij Kaartje2go niet alleen leuk, origineel en gemakkelijk, maar ook nog eens 101% veilig & betrouwbaar! 

Jij bent zelf verantwoordelijk voor: 
- de kwaliteit van jouw foto - zie ook de vragen onder Eigen ontwerp gebruiken
- de tekst die je op de kaart plaatst 
- de juistheid van de adressering 

Ben je niet tevreden, dan kun je je kaarten naar ons terugsturen. Je kunt naar keuze nieuwe kaarten maken, of wij storten het volledige aankoopbedrag terug op je rekening. Als het kan, laat ons dan even weten waarom je niet tevreden bent, omdat we jouw reactie altijd zien als een kans om onze service nog verder te verbeteren.

De kosten voor het terugzenden zijn voor jouw rekening; wij nemen voor onze rekening de kosten voor de heenzending, het produceren van de kaarten en de administratieve kosten van de terugstorting van het aankoopbedrag. 

Algemene tips bij problemen met het maken van een kaart

De kaartmaker is het gedeelte waar je de kaart kunt bewerken (tekst toevoegen, versiering plaatsen). Als je de kaartmaker niet kunt openen, of je komt in de kaartmaker een probleem tegen, volg dan s.v.p. eerst deze stappen en kijk dan of het probleem is opgelost. Als het probleem blijft bestaan, neem dan contact op met het klanttevredenheidsteam

De meest voorkomende oorzaak waardoor je niet de kaartmaker kunt openen, is dat je niet de nieuwste versie van Adobe Flashplayer hebt geïnstalleerd op je computer. Dit is gratis software die op bijna elke pc staat, en die je voor veel websites nodig hebt. Je kunt controleren welke versie van Flashplayer je hebt door naar deze link te gaan: http://helpx.adobe.com/nl/flash-player.html. Indien nodig wordt in vijf eenvoudige stappen uitgelegd hoe je Flashplayer kunt installeren of updaten.

Gebruik je Internet Explorer als browser? Kijk dan eens of je Google Chrome als browser kunt installeren. Dit is een veilige, snelle en eenvoudige browser die in korte tijd zeer populair is geworden vanwege het grote gebruiksgemak en uitstekende betrouwbaarheid. 

Enveloppen vooruit bestellen

Je kunt de enveloppen vooruit bestellen via deze link: www.kaartje2go.nl/enveloppen. Enveloppen vooruit bestellen is alleen mogelijk voor kaarten waar normaal gesproken ook enveloppen bij zitten: de dubbele kaarten en vierkante enkele kaarten. 

Je kunt kiezen uit 5 kleuren: wit, blauw, roze, groen en grijs. We rekenen €4,95 verzendkosten voor een pakketje enveloppen.

enveloppen

​Voor de witte enveloppen betaal je €0,25. Deze prijs ontvang je terug als je de kaarten bestelt, dus deze enveloppen zijn uiteindelijk gratis. Voor de gekleurde enveloppen betaal je €0,50 per enveloppe. Je ontvangt hiervan de helft terug wanneer je de kaarten bestelt. Uiteindelijk betaal je dan dus €0,25 per gekleurde enveloppe.

Actiecode
Na bestelling van de enveloppen ontvang je een actiecode. De code staat niet in de bestelbevestiging, maar in de verzendbevestiging van de enveloppen. Als je je kaartjes gaat bestellen, vul je de code in het winkelmandje in. 
​De code zorgt ervoor dat je het juiste bedrag als korting ontvangt (zie hierboven) en dat je het aantal vooruit bestelde enveloppen niet nogmaals bij de kaartjes krijgt. 

Inloggen
Let op dat je bent ingelogd met hetzelfde account waar je ook de kaartjes mee gaat bestellen, anders werkt de actiecode niet.

​Meer kaartjes nodig
Heb je enveloppen besteld en heb je toch meer kaartjes nodig? Dan ontvang je het resterende aantal enveloppen gewoon bij je kaartjes in het pakket. Bijvoorbeeld je hebt 50 enveloppen vooruit besteld, maar je bestelt 80 kaartjes. Dan vul je de actiecode in bij je bestelling, je ontvangt dan nog 30 enveloppen bij je kaartjes. 

Wat voor enveloppe zit er bij mijn kaart?

Bij een pakketje dubbele kaarten en een pakketje vierkante enkele kaarten worden gratis witte, geheel blanco kaartenveloppen bijgeleverd. Je kunt de enveloppen vervolgens zelf adresseren en frankeren. Bij een pakketje enkele kaarten worden geen envelopppen geleverd. 

Als je ervoor kiest om je dubbele wenskaarten direct op de site te adresseren en te versturen, dan worden de adressen achterop de kaarten gedrukt. De kaarten worden in een enveloppe met een rond venster verstuurd.
Rechtstreeks verstuurde enkele kaarten worden zonder enveloppe verstuurd. 

Hoe bestel ik een pakketje kaartjes?

Je kunt bij Kaartje2go een pakketje kaartjes bestellen, welke naar jouw huisadres wordt gestuurd. Je ontvangt de kaartjes ongeadresseerd in 1 verpakking. Bij dubbele kaarten, en enkele vierkante kaarten, zitten gratis blanco enveloppen bij de kaarten. 

In de kaartmaker geef je bij stap 2 aan dat je een pakketje wilt bestellen.

Daarna geef je aan naar welk adres ze gestuurd kunnen worden, en hoeveel kaarten je wilt bestellen.

Een pakketje kun je bestellen met een minimum van 10 stuks.

Hoe neem ik contact op via Whatsapp?

Je kunt nu ook contact met ons opnemen via Whatsapp! Voeg het nummer 06-42533930 toe aan je contactlijst op je telefoon en stuur ons een berichtje! 

We zijn momenteel nog niet onze volledige openingstijden beschikbaar via Whatsapp. Zie je in de app staan dat wij online zijn (zie onder)? Dan krijg je direct antwoord op je vraag! 

Hoe kan ik jullie nieuwsbrief ontvangen?

We hebben regelmatig leuke acties en nieuwtjes die we met onze klanten willen delen! 

Als je een account bij Kaartje2go hebt, kun je jezelf eenvoudig in- en uitschrijven voor de nieuwsbrief onder het kopje ‘Jouw Gegevens’. Een account maak je gratis en eenvoudig aan door boven in beeld te klikken op ‘Inloggen of aanmelden’. 

Je kunt je ook vrijblijvend voor de nieuwsbrief inschrijven via deze link: https://www.kaartje2go.nl/nieuwsbrief-inschrijven. Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van leuke kortingen, winacties en nieuws! Afmelden is op elk moment mogelijk via de link onderaan de nieuwsbrief. 

Terug naar boven