Wij gebruiken cookies om winkelen en reclame persoonlijk te maken. Als je verder gaat gaan we ervan uit dat je dit goed vindt. Meer weten?

De spelregels van Kaartje2go

Zoek je onze algemene voorwaarden? Dan zit je hier goed. Misschien verwacht je een enorm lange en doodsaaie tekst, maar dan moeten we je teleurstellen. Wij willen geen ingewikkelde ‘algemene voorwaarden’. Daarom hebben wij een paar simpele spelregels. Het belangrijkste is: als je niet tevreden bent, laat het ons dan altijd weten. Wij staan voor je klaar!

 

Spelregels

  • Niet goed = geld terug. Gegarandeerd. Of we kunnen je gratis nieuwe kaarten geven, je mag zelf kiezen!
  • Als we zeggen, ‘niet goed’, dan bedoelen we natuurlijk de kwaliteit van het product, of andere (druk)fouten van ons. Jij bent zelf verantwoordelijk voor de kwaliteit van jouw inbreng, bijvoorbeeld teksten en foto’s. 
  • Wij garanderen de verzenddatum van al jouw kaarten. Maar de postbode kan natuurlijk een keer een slechte dag hebben. PostNL zegt zelf dat ongeveer 5% van de post te laat komt. En soms wordt een kaart helemaal niet bezorgd. Wij hebben daar helaas geen invloed op. Als het een keer gebeurt, laat het ons dan svp weten. We proberen altijd om een oplossing te vinden voor je. 
  • We kunnen ons niet voorstellen hoe onze kaarten jou of iemand anders schade kunnen berokkenen. Maar gebeurt dat toch, dan valt dat ook onder onze ‘niet goed = geld terug’ garantie. Méér dan het bedrag van je bestelling terug kunnen wij helaas niet bieden, waar het gaat om aansprakelijkheid.
  • De ‘Wet koop op afstand’ geldt niet voor onze kaarten, omdat ze maatwerk zijn.
  • Je betaalt vooraf, en uiteraard zitten er geen verborgen kosten bij de prijzen die we melden.
  • Vraag gerust een gratis proefdruk aan als je onze kwaliteit wilt testen, maar maak alsjeblieft geen misbruik van ons vertrouwen. 
  • Koop je een tegoed, dan is dat geldig voor de aanschaf van kaarten. We kunnen helaas geen geld teruggeven. Let goed op je wachtwoord want wie daarmee inlogt, kan jouw tegoed helemaal opmaken. 
  • Als je teksten of plaatjes gebruikt waar iemand anders copyright op heeft dan zijn eventuele claims voor jouw rekening.
  • Als je kaarten verstuurt die aanstootgevend, kwetsend of onwettig zijn dan kunnen we je blokkeren als klant. 
  • Als je nieuw bent bij Kaartje2go dan mag je op onze kosten één kaartje maken en versturen. Het enige dat we daar voor terug vragen is dat we je af en toe een e-mail mogen sturen. Door het akkoord gaan met deze voorwaarden sturen wij je periodiek een e-mail met daarin leuke tips, kortingsacties of andere Kaartje2go gerelateerde commerciële e-mails. Uiteraard kan je je hier te allen tijde voor afmelden.
  • Uiteraard zijn deze spelregels niet bedoeld om jouw wettelijke rechten aan te tasten. Lijkt dat toch zo te zijn, of vind je iets onduidelijk, dan horen we dat graag en passen we het aan.
  • Tot slot: een klacht zien we als een kans om Kaartje2go te verbeteren. Dat menen we echt. We doen altijd ons uiterste best om je een passende oplossing te bieden. Neem dus gerust contact met ons op, wij staan voor je klaar!

Retourneren
Op maat gemaakte, gepersonaliseerde, artikelen (zoals gepersonaliseerde kaarten) kunnen niet geretourneerd worden op grond van het herroepingsrecht. Op maat gemaakte artikelen zijn namelijk uitgesloten van het herroepingsrecht. Er kan wel altijd gebruik worden gemaakt van onze 101% tevredenheidsgarantie, zie https://www.kaartje2go.nl/contact/algemeen#wat-houdt-de-101-tevredenheidsgarantie-in. Voor de overige producten geldt onderstaande regeling

Herroepingsrecht
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e- mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping maar bent hiertoe niet verplicht (download formulier). Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.

Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien u slechts een deel van uw bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor onze rekening indien u de retour eerst bij ons aanmeldt. Wij zorgen er dan voor dat u een verzendlabel krijgt waarmee u de producten gratis terug kunt sturen. Mocht u zonder voorafgaande mededeling een product wensen te retourneren, dan komen de directe kosten voor het terugzenden voor uw eigen rekening.

Retouradres
Ons retouradres is Kaartje2go BV, Eekwal 6, 8011 LD, Zwolle.