Oeps... Je hebt Cookies nog uit staan. Als je dit weer aanzet, zal onze website helemaal perfect werken.

Hulp nodig bij het aanzetten? Neem dan contact met ons op: info@kaartje2go.nl of bel 030-8700270

  • 1ste kaartje gratis t.w.v. €3,30
  • Als beste getest door o.a. Kassa & de Volkskrant

De spelregels van Kaartje2go

printen

Zoek je onze algemene voorwaarden? Dan zit je hier goed. Misschien verwacht je een enorm lange en doodsaaie tekst, maar dan moeten we je teleurstellen. Wij willen geen ingewikkelde ‘algemene voorwaarden’. Daarom hebben wij een paar simpele spelregels. Het belangrijkste is: als je niet tevreden bent, laat het ons dan altijd weten. Wij staan voor je klaar!

Dit zijn onze spelregels:

Niet goed = geld terug. Gegarandeerd. Of we kunnen je gratis nieuwe kaarten geven, je mag zelf kiezen!

Als we zeggen, ‘niet goed’, dan bedoelen we natuurlijk de kwaliteit van het product, of andere (druk)fouten van ons. Jij bent zelf verantwoordelijk voor de kwaliteit van jouw inbreng, bijvoorbeeld teksten en foto’s. 

Wij garanderen de verzenddatum van al jouw kaarten. Maar de postbode kan natuurlijk een keer een slechte dag hebben. PostNL zegt zelf dat ongeveer 5% van de post te laat komt. En soms wordt een kaart helemaal niet bezorgd. Wij hebben daar helaas geen invloed op. Als het een keer gebeurt, laat het ons dan svp weten. We proberen altijd om een oplossing te vinden voor je. 

We kunnen ons niet voorstellen hoe onze kaarten jou of iemand anders schade kunnen berokkenen. Maar gebeurt dat toch, dan valt dat ook onder onze ‘niet goed = geld terug’ garantie. Méér dan het bedrag van je bestelling terug kunnen wij helaas niet bieden, waar het gaat om aansprakelijkheid.

De ‘Wet koop op afstand’ geldt niet voor onze kaarten, omdat ze maatwerk zijn.

Je betaalt vooraf, en uiteraard zitten er geen verborgen kosten bij de prijzen die we melden.

Vraag gerust een gratis proefdruk aan als je onze kwaliteit wilt testen, maar maak alsjeblieft geen misbruik van ons vertrouwen. 

Koop je een tegoed, dan is dat geldig voor de aanschaf van kaarten. We kunnen helaas geen geld teruggeven. Let goed op je wachtwoord want wie daarmee inlogt, kan jouw tegoed helemaal opmaken. 

Als je teksten of plaatjes gebruikt waar iemand anders copyright op heeft dan zijn eventuele claims voor jouw rekening.

Als je kaarten verstuurt die aanstootgevend, kwetsend of onwettig zijn dan kunnen we je blokkeren als klant. 

Als je nieuw bent bij Kaartje2go dan mag je op onze kosten één kaartje maken en versturen. Het enige dat we daar voor terug vragen is dat we je af en toe een e-mail mogen sturen. Door het akkoord gaan met deze voorwaarden sturen wij je periodiek een e-mail met daarin leuke tips, kortingsacties of andere Kaartje2go gerelateerde commerciële e-mails. Uiteraard kan je je hier te allen tijde voor afmelden.

Uiteraard zijn deze spelregels niet bedoeld om jouw wettelijke rechten aan te tasten. Lijkt dat toch zo te zijn, of vind je iets onduidelijk, dan horen we dat graag en passen we het aan.

Tot slot: een klacht zien we als een kans om Kaartje2go te verbeteren. Dat menen we echt. We doen altijd ons uiterste best om je een passende oplossing te bieden. Neem dus gerust contact met ons op, wij staan voor je klaar!

printen
Terug naar boven