Kaartje2go gebruikt cookies om winkelen en advertenties persoonlijk te maken. Als je verder gaat gaan we ervan uit dat je dit goed vindt. Meer weten?

Vragen over: Jouw account

Wat is een account bij Kaartje2go?

Als je je aanmeldt bij Kaartje2go, krijg je een account. In jouw account worden jouw adressen en kaarten bewaard zodat je ze later handig opnieuw kunt gebruiken. Ook is er een kalender met een e-mail herinneringsservice voor verjaardagen en andere belangrijke momenten. Als je een account neemt bij Kaartje2go, ga je ermee akkoord dat je enkele malen per jaar een nieuwsbrief per e-mail ontvangt. Als je die e-mail niet meer wilt ontvangen, kun je je altijd met één druk op de knop afmelden.

Waarom staat de kaart die ik gemaakt heb niet in mijn account?

Kaarten kunnen alleen opgeslagen worden in je account als je ingelogd bent op het moment dat je je kaart maakt. Log dus altijd eerst in en plaats daarna je bestelling. Ook alleen dan heb je recht op je vaste-klanten-korting. We kunnen een gemiste korting niet achteraf verrekenen, dus let er goed op: eerst inloggen en dan bestellen.

Van een kaart die je hebt besteld terwijl je niet was ingelogd, kun je een kopie in je account plaatsen. Hiervoor ga je naar www.kaartje2go.nl/bijbestellen. Je vraagt de kaart op met het bestelnummer en het e-mailadres waarmee je hebt besteld. Hierna log je in. Je kunt vervolgens de kaart opslaan in je account.

Als je zeker wilt weten dat jouw kaart tijdens het bestellen al wordt opgeslagen in jouw account, volg dan deze stappen:

- log in (als er rechtsboven in beeld jouw voornaam staat, dan ben je ingelogd)
- maak een kaart
- klik aan de linkerzijde naast de kaart op slaan, of ga naar de volgende stap (Formaat kiezen). 

Nu is je kaart opgeslagen in jouw account. Je kunt de kaart terugvinden in je account. (Door boven in beeld te klikken op je naam en naar Jouw Bestellingen > Ontwerpen te gaan.)

Krijg ik een herinnering als iemand jarig is?

Jazeker, je kunt gratis gebruik maken van het verjaardagsalarm. Het enige wat je nodig hebt is je Kaartje2go account. Als je je aanmeldt bij Kaartje2go, krijg je gratis je eigen account. In jouw account vind je onder meer een handige kalender met een e-mail herinneringsservice voor verjaardagen en andere belangrijke momenten. 

Bij een adres in Nederland krijg je 4 dagen van tevoren een verjaardagsalarm per e-mail. Bij buitenlandse adressen krijg je 7 dagen van tevoren een e-mail. 

Kan ik mijn eigen foto's downloaden uit mijn account?

Jazeker kan dat! In je account, onder de tab 'jouw foto's', zie je alle foto's die je op kaartjes hebt gebruikt. Als je op een foto klikt, krijg je verschillende opties, waaronder het downloaden van de foto.

Hoe kan ik mijn account opzeggen?

Wil je niet meer gebruikmaken van je account? Je kunt dan de knop 'account opzeggen' gebruiken. Deze knop vind je in je account onder Jouw gegevens.

Je kunt ook een mailtje sturen naar ons klanttevredenheidsteam. We horen ook graag waarom je geen kaarten meer wilt maken via Kaartje2go. Want daar kunnen wij dan weer van leren!

 

Mag ik meerdere accounts aanmaken?

Je mag meerdere accounts aanmaken met verschillende e-mailadressen. Je mag maar één keer een gratis kaart maken.
Voor de gratis kaart geldt: één gratis kaart per gezin. Je kunt dus niet voor je zus, broertje, vader etc. een account aanmaken en een gratis kaart versturen. Het eerste lid van het gezin heeft recht op een gratis kaart.

Moet ik altijd inloggen om kaarten te kunnen bestellen?

Nee, inloggen is niet noodzakelijk. Iedereen kan kaarten bestellen bij Kaartje2go.

Inloggen met je account heeft wel heel veel voordelen. Zo ontvang je korting als je meerdere kaarten bestelt. Je krijgt een adresboekje en een kalender met e-mail herinneringsservice. Daarnaast worden al je kaarten opgeslagen in je account, zodat je ze later eenvoudig kunt hergebruiken.

Hoe kan ik een kaart opslaan?

Je kunt je kaart opslaan in je account om er later mee verder te gaan:

- Log eerst in via "Inloggen of registreren" (als er boven in beeld jouw naam staat, ben je al ingelogd)
- Maak je kaart
- Klik aan de linkerzijde naast de kaart op Opslaan
- Jouw kaart is nu opgeslagen in je account onder Ontwerpen

Je kunt de kaart terugvinden op je naam te klikken (rechtsboven in beeld), en daarna naar Jouw bestellingen > Ontwerpen. Je kunt ieder moment verder gaan met je kaart door op de knop 'Verder gaan' te klikken.

Hoe kan ik mijn e-mailadres of wachtwoord wijzigen?

Om je e-mailadres of wachtwoord te kunnen wijzigen, moet je eerst inloggen met je oude e-mailadres en wachtwoord.
Daarna ga je in je account naar "Jouw Gegevens">"Profiel". Daar kun je je e-mailadres en wachtwoord wijzigen. Kies voor opslaan.

Hierna kun je met je nieuwe gegevens inloggen, en ontvang je ook op het nieuwe e-mailadres alle e-mails van Kaartje2go.

Als ik inlog met Facebook of Google, heeft Kaartje2go dan toegang tot mijn foto's en andere persoonlijke informatie?

Nee, je geeft alleen toestemming voor het gebruik van je openbaar profiel (wat iedereen op Facebook en Google kan zien) en je e-mailadres.
Behalve deze dingen kan Kaartje2go geen gegevens van jouw profiel gebruiken.

Ik heb ingelogd met Facebook of Google, en nu kan ik mijn gemaakte kaarten niet meer zien

Dan is het e-mailadres waarmee je bij ons geregistreerd bent, is een ander e-mailadres dan waarmee je geregistreerd bent bij Facebook of Google. Mocht je er niet uitkomen neem dan contact op met onze klantenservice, dan lossen we het op voor je.

Ik wil mijn koppeling met Facebook of Google opheffen

Dit kun je doen in je account, onder Jouw Gegevens > Koppelingen. Als je alleen nog maar via je Facebook- of Google-account hebt ingelogd, moet je eerst even een wachtwoord aanmaken zodat je de volgende keer kunt inloggen met je e-mailadres en wachtwoord.

Dit doe je via Jouw Gegevens > Profiel en dan Wachtwoord wijzigen. Bij Huidig wachtwoord hoef je niets in te vullen, je hoeft alleen maar je nieuw gekozen wachtwoord tweemaal in te vullen.

Ik kan niet inloggen

Als het niet lukt om in te loggen, dan kunnen er vier dingen aan de hand zijn. 

1. Het kan zijn dat je je nog niet hebt aangemeld. Via 'Inloggen of registreren' kun je een account aanmaken.

2. Het kan zijn dat je je e-mailadres verkeerd invult. Controleer je e-mail adres goed en probeer het nog eens. Als je er niet uitkomt, neem dan even contact op met het klanttevredenheidsteam.

3. Het kan zijn dat je wachtwoord een foutje bevat. Klik in dat geval op de link 'wachtwoord vergeten', dan ontvang je een e-mail met een link, waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

4. Als laatste kan je datum- en tijdsinstelling op je PC verkeerd staan. Als die in de toekomst staat ingesteld, kun je niet inloggen. Herstel dan eerst je datum- en tijdsinstellingen.