Jouw account
- Het maken en beheren van een adresboek.
- Je favoriete kaartontwerpen opslaan.
- Een momentenkalender invullen, en zo per e-mail herinneringen krijgen.
- Sparen voor bonuspunten (wat uiteindelijk korting oplevert).
- Je krijgt je eerste kaart cadeau!
Wil je zeker weten dat je kaart tijdens het bestellen al wordt opgeslagen in je account?
Volg dan deze stappen:
- Log in (als je voornaam rechtsboven in beeld staat, ben je al ingelogd).
- Maak je kaart.
- Klik tijdens het bewerken van de kaart op Opslaan of ga naar de volgende stap (Formaat kiezen).
- Nu is je kaart opgeslagen. Je kunt de kaart terugvinden in je account. Ga hiervoor naar Jouw Ontwerpen.
Niet-opgeslagen kaart bijbestellen
Via Jouw gegevens in je account kun je via de knop Account opzeggen, je account stopzetten.
Je kunt ook een mailtje sturen naar ons klanttevredenheidsteam. Mocht je het willen delen, horen we graag waarom je je account wilt opzeggen. Daar kunnen wij weer van leren!
Eerste kaart cadeau
Onze 'eerste kaart cadeau' actie geldt voor het eerste account dat je aanmaakt. Wanneer je meerdere accounts aanmaakt, mag je dus maar één keer een gratis kaart versturen. Hetzelfde geldt voor meerdere accounts binnen een huishouden. De actie is geldig voor het eerste gezinslid dat een account aanmaakt.
Let op: vergeet je niet aan te melden voor de nieuwsbrief in je account. Alleen dan ontvang je de eerste kaart gratis.
Oeps! Maar geen paniek. Zo vraag je een nieuw wachtwoord aan:
- Zorg dat je bent uitgelogd. Als rechtsbovenin je scherm ‘inloggen of registreren’ staat, ben je uitgelogd.
Staat hier je naam? Klik erop en vervolgens op Uitloggen in het menu dat verschijnt. - Ga naar https://www.kaartje2go.nl/inloggen en klik op Wachtwoord vergeten.
- Na het invullen van je e-mailadres, ontvang je per e-mail een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen.
In je account vind je alle bestelde kaarten (onder Jouw bestellingen) en ook alle kaarten die je ontworpen, maar nog niet besteld hebt (onder Jouw ontwerpen).
Behalve deze dingen kan Kaartje2go geen gegevens van jouw profiel gebruiken.
Je kunt een wachtwoord aanmaken via Jouw Gegevens > Profiel > Wachtwoord wijzigen. Bij Huidig wachtwoord hoef je niets in te vullen. Je hoeft alleen maar je nieuw gekozen wachtwoord tweemaal in te vullen.
Bij Kaartje2go spaar je automatisch voor bonuspunten; bij elke bestelling krijg je ze cadeau. En hoe groter je bestelling, hoe meer bonuspunten je krijgt. Deze bonuspunten kun je inwisselen voor gratis tegoed, waarmee je korting krijgt op je volgende bestelling.
Zo spaar je bonuspunten
Bij elke euro die je besteedt (exclusief verzendkosten) spaar je 3% in de vorm van bonuspunten. Dit betekent dat je voor elke 1 euro, 3 bonuspunten spaart. Is jouw bonuspunttotaal minder dan 20? Dan vullen wij deze tot 20 aan. Cadeautje van ons, voor jou. Bonuspunten worden niet berekend over cadeaus, tegeltjes, posters en adresstickers. Maar wel over gekleurde enveloppen, luxe papiersoorten en sluitzegels.
Benieuwd hoeveel bonuspunten je hebt gespaard? Ga dan naar Jouw bonuspunten in je account.
Bonuspunten inwisselen voor tegoed
Wanneer je 100 bonuspunten hebt gespaard, kun je deze inwisselen voor €1,00 tegoed. Je bepaalt zelf wanneer je je bonuspunten verzilvert voor tegoed. Je kunt dus ook wat langer sparen, want je bonuspunten zijn onbeperkt geldig.
Om bonuspunten in te wisselen, klik je bij Jouw bonuspunten in je account op Bonuspunten inwisselen. Het saldo wordt dan toegevoegd aan je tegoed. Wanneer je een bestelling wilt afrekenen, kies je er bij de betaalmethodes voor om dit tegoed te gebruiken.
Eenvoudig 150 extra bonuspunten sparen
Punten sparen was nog nooit zo makkelijk. Je kunt namelijk ieder jaar 150 éxtra bonuspunten verdienen door 3 momenten aan je momentenkalender toe te voegen. Dit hoeft zelfs niet in een keer, en volgend jaar kun je opnieuw profiteren van deze actie.
Handig om te weten
Om bonuspunten te sparen heb je een Kaartje2go account nodig. Zorg ervoor dat je bent ingelogd tijdens het plaatsen van je bestelling.
Kunnen wij je ergens mee helpen?
Mailen
Onze mailbox is altijd geopend voor vragen. Op werkdagen ontvang je doorgaans binnen 24 uur een reactie van ons.