Wij gebruiken cookies om winkelen en reclame persoonlijk te maken. Als je verder gaat gaan we ervan uit dat je dit goed vindt. Meer weten?

Vragen over: Jouw account

Wat is een account bij Kaartje2go?

Als je je aanmeldt bij Kaartje2go, krijg je een account. In je account worden je adressen en kaarten bewaard, zodat je ze later handig opnieuw kunt gebruiken. Ook kun je je kalender invullen met verjaardagen en andere belangrijke momenten, zodat je een mailtje krijgt wanneer het bijna zover is. Daarnaast spaar je bij elke bestelling voor bonuspunten, die je kunt verzilveren voor tegoed. Hiermee bestel je je volgende kaart met korting of zelfs gratis!

Als je een account maakt bij Kaartje2go en je wilt gebruikmaken van de eerste kaart cadeau, ga je ermee akkoord dat je enkele malen per jaar een nieuwsbrief per e-mail ontvangt. Als je die e-mail niet meer wilt ontvangen, kun je je altijd met één druk op de knop afmelden.

Waarom staat de kaart die ik gemaakt heb niet in mijn account?

Kaarten kunnen alleen opgeslagen worden in je account als je ingelogd bent op het moment dat je je kaart maakt. Log dus altijd eerst in en plaats daarna je bestelling. Ook alleen dan heb je recht op klantenkorting. We kunnen een gemiste korting niet achteraf verrekenen, dus let er goed op dat je eerst inlogt en dan bestelt.

Van een kaart die je hebt besteld terwijl je niet was ingelogd, kun je een kopie in je account plaatsen. Hiervoor ga je naar www.kaartje2go.nl/contact/bijbestellen. Je vraagt de kaart op met het bestelnummer en het e-mailadres waarmee je hebt besteld. Hierna log je in. Je kunt de kaart vervolgens opslaan in je account.

Wil je zeker weten dat je kaart tijdens het bestellen al wordt opgeslagen in je account? Volg dan deze stappen:

- Log in (als je voornaam rechtsboven in beeld staat, ben je al ingelogd).
- Maak je kaart.
- Klik aan de linkerzijde naast de kaart op Opslaan of ga naar de volgende stap (Formaat kiezen). 

Nu is je kaart opgeslagen in je account. Je kunt de kaart terugvinden in je account. Ga hiervoor naar Jouw Ontwerpen.

Krijg ik een herinnering als iemand jarig is?

Ja, als je verjaardagen en belangrijke momenten in je kalender hebt gezet, krijg je gratis een verjaardagsalarm per e-mail. Bij een adres in Nederland krijg je 4 dagen van tevoren een e-mail. Voor buitenlandse adressen is dit 7 dagen van tevoren.

Je kunt alleen gebruikmaken van het verjaardagsalarm als je een account hebt. Meld je dus eerst even aan, als je dit nog niet gedaan hebt.

Kan ik mijn eigen foto's downloaden uit mijn account?

Jazeker kan dat! Je vindt alle foto's die je op kaartjes hebt gebruikt onder Jouw foto’s in je account. Als je op een foto klikt, krijg je verschillende opties, waaronder het downloaden van de foto.

Hoe kan ik mijn account opzeggen?

Wil je geen gebruik meer maken van je account? Dat is jammer! Via Jouw gegevens in je account kun je via de knop Account opzeggen, je account stopzetten.

Je kunt ook een mailtje sturen naar ons klanttevredenheidsteam. We horen ook graag waarom je geen kaarten meer wilt maken via Kaartje2go. Daar kunnen wij weer van leren!

 

Mag ik meerdere accounts aanmaken?

Je mag meerdere accounts aanmaken met verschillende e-mailadressen. Je mag maar één keer gebruikmaken van de eerste kaart cadeau. Voor de gratis kaart geldt: één gratis kaart per gezin. Je kunt dus niet voor je partner, moeder, dochter etc. een account aanmaken en een gratis kaart versturen. Het eerste lid van het gezin heeft recht op een gratis kaart.

Moet ik altijd inloggen om kaarten te kunnen bestellen?

Nee, inloggen is niet noodzakelijk. Iedereen kan kaarten bestellen bij Kaartje2go.

Inloggen met je account heeft wel heel veel voordelen. Zo ontvang je korting als je meerdere kaarten bestelt en worden je gebruikte adressen in je adresboek opgeslagen. In je kalender kun je daarbij verjaardagen en andere belangrijke data zetten, zodat je een berichtje ontvangt als het bijna zover is. Daarnaast bewaren we al je kaarten in je account, zodat je ze later eenvoudig kunt hergebruiken.

Hoe kan ik een kaart opslaan?

Je kunt je kaart opslaan in je account om er later mee verder te gaan:

  1. Log eerst in (als je naam rechtsboven in beeld staat, ben je al ingelogd).
  2. Maak je kaart.
  3. Klik aan de linkerzijde naast de kaart op Opslaan.
  4. Je kaart is nu opgeslagen in je account onder Jouw ontwerpen.

Je kunt de kaart terugvinden door in je account naar ‘Jouw ontwerpen’ te gaan. Je kunt ieder moment verder gaan met je kaart door op de knop Verder gaan te klikken.

Hoe kan ik mijn e-mailadres of wachtwoord wijzigen?

Om je e-mailadres of wachtwoord te wijzigen, moet je eerst inloggen met je oude e-mailadres en wachtwoord. Ga daarna in je account naar Jouw gegevens > Profiel. Daar kun je je e-mailadres en wachtwoord wijzigen.

Hierna kun je met je nieuwe gegevens inloggen en ontvang je alle e-mails van Kaartje2go op het nieuwe e-mailadres.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Ben je je wachtwoord vergeten, dan kun je op de volgende manier een nieuw wachtwoord instellen:

  • Zorg dat je bent uitgelogd. Als rechts bovenin ‘inloggen of registreren’ staat, ben je uitgelogd. Staat hier nog jouw naam, klik erop en vervolgens op Uitloggen in het menu wat verschijnt.
  • Ga naar https://www.kaartje2go.nl/inloggen en klik op Wachtwoord vergeten.
  • Na het invullen van je e-mailadres, ontvang je per e-mail een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen. 

Als ik inlog met Facebook of Google, heeft Kaartje2go dan toegang tot mijn foto's en andere persoonlijke informatie?

Nee, je geeft alleen toestemming voor het gebruik van je openbaar profiel (wat iedereen op Facebook en Google kan zien) en je e-mailadres.
Behalve deze dingen kan Kaartje2go geen gegevens van jouw profiel gebruiken.

Ik wil mijn koppeling met Facebook of Google opheffen

Dit kun je doen in je account, onder Jouw gegevens > Koppelingen. Als je alleen nog maar via je Facebook- of Google-account hebt ingelogd, moet je eerst even een wachtwoord aanmaken. Zo kun je de volgende keer inloggen met je e-mailadres en wachtwoord.

Je kunt een wachtwoord aanmaken via Jouw Gegevens > Profiel > Wachtwoord wijzigen. Bij Huidig wachtwoord hoef je niets in te vullen. Je hoeft alleen maar je nieuw gekozen wachtwoord tweemaal in te vullen.

Ik kan niet inloggen

Als het niet lukt om in te loggen, dan kunnen er 4 dingen aan de hand zijn. 

1. Het kan zijn dat je je nog niet hebt aangemeld. Via Registreren kun je een account aanmaken.

2. Het kan zijn dat je je e-mailadres verkeerd invult. Controleer je e-mailadres goed en probeer het nog eens. Als je er niet uitkomt, neem dan even contact op met het klanttevredenheidsteam. Zij kunnen voor je nakijken met welk e-mailadres je bij ons geregistreerd bent.

3. Het kan zijn dat je wachtwoord een foutje bevat. Klik in dat geval op Wachtwoord vergeten. Je ontvangt vervolgens een e-mail met een link, zodat je een nieuw wachtwoord kunt instellen.

4. Als laatste kan de datum- en tijdsinstelling op je computer verkeerd staan. Als die in de toekomst staat ingesteld, kun je niet inloggen. Herstel dan eerst je datum- en tijdsinstellingen.