Kaartje2go gebruikt cookies om winkelen en advertenties persoonlijk te maken. Als je verder gaat gaan we ervan uit dat je dit goed vindt. Meer weten?

Vragen over: Betaling

Betalen: hoe kan ik mijn kaarten veilig betalen?

Je kunt bij Kaartje2go veilig betalen met de meest gebruikte betaalmethodes:

1 - Eenmalige machtiging
Als je bent ingelogd met je account, kun je alle bestellingen onder de € 19,99 met een eenmalige machtiging betalen. Dit is een gemakkelijke en snelle betaalwijze. 
Let op: bestellingen met een cadeau kun je niet afrekenen met een eenmalige machtiging.

2- iDEAL
Alle bestellingen kun je betalen met iDEAL. Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving van je eigen bank. De meeste banken werken tegenwoordig met iDEAL, kijk voor een overzicht even bij de vraag 'Met welke banken kan ik met iDEAL betalen?'.

3 - Creditcard
Al je bestellingen kun je veilig en eenvoudig betalen met creditcards van de volgende merken: Visa, MasterCard en American Express.

4 - PayPal
Al je bestellingen kun je veilig betalen met PayPal. PayPal is een online betaalservice waarmee je in veel online winkels kunt betalen. PayPal heeft wereldwijd ruim 150 miljoen rekeningen. Je kunt betalen vanaf je bank, creditcard, of via het saldo van jouw PayPalrekening. Meer informatie over PayPal vind je op http://www.paypal.nl/.

5 - Overboeking
Bestellingen boven € 8,90 kun je betalen met een overboeking. Je krijgt van ons de overboekgegevens op je scherm, die kun je printen. Alle gegevens worden ook naar jouw e-mailadres gestuurd. Meteen zodra wij jouw betaling hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per e-mail en maken we jouw bestelling klaar. 

Voor onze Belgische klanten is er de mogelijkheid om af te rekenen met Bancontact/Mister Cash. 

 

Met welke banken kan ik met iDEAL betalen?

De volgende banken zijn aangesloten bij iDEAL: ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers. Als jouw eigen bank nog niet is aangesloten bij iDEAL, kun je nog niet betalen met iDEAL. Voor vragen hierover kun je je het beste wenden tot jouw bank.

Betaling niet gelukt, toch liever overmaken

Als de betaling van je bestelling om wat voor reden niet lukt, kun je het bedrag altijd overboeken. Als je het bestelnummer bij je betaling vermeldt, kunnen wij jouw bestelling gemakkelijk vinden, dus vergeet dit alsjeblieft niet.

Je kunt het totaalbedrag overmaken op:

- Rekeningnummer NL14 RABO  010 61 551 48
- ten name van Kaartje2go, Utrecht
- onder vermelding van het bestelnummer

Voor overboekingen van buiten Nederland heb je soms ook het BIC nummer nodig. Het BIC nummer is: RABONL2U

Zodra je betaling is binnengekomen, verzenden wij direct jouw kaarten. Heb je voor een latere verzenddatum gekozen? Dan verzenden we de kaarten natuurlijk op de door jou gekozen datum.

Is de prijs inclusief alles?

Als je een bestelling plaatst bij Kaartje2go, dan zijn er geen onverwachte kosten:

- Er komen geen drukkosten meer bovenop de prijs.
- Alle prijzen zijn inclusief BTW.
- De prijzen voor direct verstuurde kaarten zijn exclusief portokosten.
- De prijzen voor de pakketjes kaarten zijn inclusief de verzendkosten van het pakket binnen Nederland (postzegels niet meegeleverd).
- De papiersoort ‘glans’ is gratis, wil je een andere papiersoort, dan betaal je een kleine meerprijs. Lees hier meer over papiersoorten
- Als je dubbele kaarten bestelt, vierkante enkele kaarten of langwerpige enkele kaarten, dan zijn de witte enveloppen altijd gratis. Gekleurde enveloppen kosten €0,29 per stuk. 

Buitenland = Priority
Als je een pakketje kaarten wilt laten bezorgen op een adres buiten Nederland, geldt er een kleine toeslag voor de extra verzendkosten met Priority. Ook alle direct verstuurde kaarten die je naar adressen buiten Nederland stuurt worden met Priority verstuurd, dus de portokosten zijn dan iets hoger.

Kijk voor meer info op de prijzenpagina. Daar kun je ook zelf heel snel je prijs berekenen.

Hoe kan ik een factuur ontvangen?

Na iedere bestelling zie je een pagina 'Bedankt voor je bestelling' en daar zie je ook een knopje waarmee je de factuur kunt bekijken en afdrukken.
Als je dat vergeten bent, dan kun je altijd de factuur van je bestelling opvragen via 'Jouw bestellingen' in jouw account. Per bestelling vind je een knop 'Factuur'.

Wil je je factuur downloaden als PDF? Zodra je op 'print factuur' hebt geklikt, kun je in het printvenster de printer wijzigen naar 'Adobe PDF'. Vervolgens klik je op 'Print' en je kunt kiezen waar je het bestand wilt opslaan op je computer. 
Let op: hiervoor moet je eerst Adobe Reader hebben geïnstalleerd (gratis). 

Als je hebt besteld zonder eerst in te loggen, kun je de factuur via deze link opvragen: www.kaartje2go.nl/factuur

Ik kom niet verder met mijn bestelling

Soms gebeurt het dat je vastloopt in het bestelproces. Bijvoorbeeld dat je je kaartje hebt gemaakt, maar je kunt niet verder naar de betaling. In bijna alle gevallen kun je dit oplossen door je cookies te verwijderen. Nu kunnen we een hele lange pagina maken met instructies per internetbrowser, maar we hebben het je gemakkelijk gemaakt. Ga gewoon naar https://www.kaartje2go.nl/sos en klik op de knop. Daarna kun je weer terug naar je bestelling en deze afmaken zoals je gewend bent. Heeft dit niet geholpen? Neem dan even contact op met ons klanttevredenheidsteam, zij helpen je graag.

Kan ik op factuur bestellen?

Voor bedrijven bieden we de mogelijkheid om op factuur te bestellen. Wil je hier gebruik van maken voor een zakelijke bestelling, stuur dan een e-mail naar ons klanttevredenheidsteam