Oeps... Je hebt Cookies nog uit staan. Als je dit weer aanzet, zal onze website helemaal perfect werken.

Hulp nodig bij het aanzetten? Neem dan contact met ons op: info@kaartje2go.nl of bel 030-8700270

  • 1ste kaartje gratis t.w.v. €3,30
  • Als beste getest door o.a. Kassa & de Volkskrant

Vragen over: betaling

Betalen: hoe kan ik mijn kaarten veilig betalen?

Je kunt bij Kaartje2go veilig betalen met de meest gebruikte betaalmethodes:

1 - Eenmalige machtiging
Als je bent ingelogd met je account, kun je alle bestellingen onder de € 19,99 met een eenmalige machtiging betalen. Dit is een gemakkelijke en snelle betaalwijze.

2- iDEAL
Alle bestellingen kun je betalen met iDEAL. Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving van je eigen bank. De meeste banken werken tegenwoordig met iDEAL, kijk voor een overzicht even bij de vraag 'Met welke banken kan ik met iDEAL betalen?'.

3 - Creditcard
Al je bestellingen kun je veilig en eenvoudig betalen met creditcards van de volgende merken: Visa, MasterCard en American Express.

4 - PayPal
Al je bestellingen kun je veilig betalen met PayPal. PayPal is een online betaalservice waarmee je in veel online winkels kunt betalen. PayPal heeft wereldwijd ruim 150 miljoen rekeningen. Je kunt betalen vanaf je bank, creditcard, of via het saldo van jouw PayPalrekening. Meer informatie over PayPal vind je op http://www.paypal.nl/.

5 - Overboeking
Bestellingen boven € 8,90 kun je betalen met een overboeking. Je krijgt van ons de overboekgegevens op je scherm, die kun je printen. Alle gegevens worden ook naar jouw e-mailadres gestuurd. Meteen zodra wij jouw betaling hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per e-mail en maken we jouw bestelling klaar. 

Voor onze Belgische klanten is er de mogelijkheid om af te rekenen met Bancontact/Mister Cash. 

 

Met welke banken kan ik met iDEAL betalen?

De volgende banken zijn aangesloten bij iDEAL: ABN AMRO, ASN Bank, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers. Als jouw eigen bank nog niet is aangesloten bij iDEAL, kun je nog niet betalen met iDEAL. Voor vragen hierover kun je je het beste wenden tot jouw bank.

Betaling niet gelukt, toch liever overmaken

Als de betaling van je bestelling om wat voor reden niet lukt, kun je het bedrag altijd overboeken. Als je het bestelnummer bij je betaling vermeldt, kunnen wij jouw bestelling gemakkelijk vinden, dus vergeet dit alsjeblieft niet.

Je kunt het totaalbedrag overmaken op:

- Rekeningnummer NL14 RABO  010 61 551 48
- ten name van Kaartje2go, Utrecht
- onder vermelding van het bestelnummer

Voor overboekingen van buiten Nederland heb je soms ook het BIC nummer nodig. Het BIC nummer is: RABONL2U

Zodra je betaling is binnengekomen, verzenden wij direct jouw kaarten. Heb je voor een latere verzenddatum gekozen? Dan verzenden we de kaarten natuurlijk op de door jou gekozen datum.

Is de prijs inclusief alles?

Als je een bestelling plaatst bij Kaartje2go, dan zijn er geen onverwachte kosten:

- Er komen geen drukkosten meer bovenop de prijs.
- Alle prijzen zijn inclusief BTW.
- De prijzen voor direct verstuurde kaarten zijn exclusief portokosten.
- De prijzen voor de pakketjes kaarten zijn inclusief de verzendkosten van het pakket binnen Nederland (postzegels niet meegeleverd).
- Als je dubbele kaarten bestelt, of vierkante enkele kaarten, dan zijn de enveloppen altijd gratis.

Buitenland = Priority
Als je een pakketje kaarten wilt laten bezorgen op een adres buiten Nederland, geldt er een kleine toeslag voor de extra verzendkosten met Priority. Ook alle direct verstuurde kaarten die je naar adressen buiten Nederland stuurt worden met Priority verstuurd, dus de portokosten zijn dan iets hoger.

Kijk voor meer info op de prijzenpagina. Daar kun je ook zelf heel snel je prijs berekenen.

Hoe kan ik een factuur ontvangen?

Na iedere bestelling zie je een pagina 'Bedankt voor je bestelling' en daar zie je ook een knopje waarmee je de factuur kunt bekijken en afdrukken.
Als je dat vergeten bent, dan kun je altijd de factuur van je bestelling opvragen via 'Jouw kaarten' in jouw account. Per bestelling vind je een knop 'Factuur'.

Wil je je factuur downloaden als PDF? Zodra je op 'print factuur' hebt geklikt, kun je in het printvenster de printer wijzigen naar 'Adobe PDF'. Vervolgens klik je op 'Print' en je kunt kiezen waar je het bestand wilt opslaan op je computer. 
Let op: hiervoor moet je eerst Adobe Reader hebben geïnstalleerd (gratis). 

Als je hebt besteld zonder eerst in te loggen, kun je de factuur via deze link opvragen: www.kaartje2go.nl/bekijken

Kan ik een tegoed storten?

Ja, je kunt op jouw account een bedrag storten, waarmee je vervolgens jouw bestellingen kunt afrekenen. Opwaarderen kan met iDEAL.
Als je een bestelling in je winkelmandje hebt staan, klik je op ‘naar betalen’. Vervolgens verschijnt het tegoed vanzelf in beeld en kun je met één druk op de knop gemakkelijk afrekenen. Heel handig voor als je op vakantie bent! 

Het minimale bedrag is €10. Waardeer je jouw tegoed op met €50 of €100, dan ontvang je van ons gratis bonus tegoed! 

Terug naar boven