Ga naar de inhoud

Jouw bestelling

Hoe kunnen we je helpen?
Heb je een account en was je ingelogd tijdens je bestelling? Dan kun je kaarten zelf bijbestellen via je account. Als je naar Jouw bestellingen gaat, vind je bij elke bestelde kaart de knop Aanpassen & bijbestellen. Met deze knop kan je de kaart eventueel eerst aanpassen en vervolgens de nieuwe bestelling plaatsen. 

Als de kaart helemaal naar wens is en niet aangepast hoeft te worden, kan je de knop Meer opties gebruiken. Klik vervolgens op Bijbestellenom je kaart(en) direct bij te bestellen.

Was je niet ingelogd, dan kun je via deze link bijbestellen: www.kaartje2go.nl/contact/bijbestellen.
 
Nee, er zitten geen losse postzegels bij een pakketje kaarten.
We hebben wel een handig overzicht voor je gemaakt, zodat je kunt zien hoeveel postzegels je nodig hebt voor je kaart.

Meteen postzegels bestellen? Dat kan op deze pagina van PostNL
Heb je een actiecode ontvangen, maar weet je niet zo goed hoe dit werkt?  
We leggen het je graag uit. Dit gaat zo: 

1. Maak je kaart.
2. Vul het bezorgadres in.
3. Kies de gewenste bezorgdatum.
4.1 In de winkelmand kun je bij de prijsberekening van je bestelling je actiecode invullen. Je ziet hier  een + met de tekst Ik heb een actiecode. Klik hier op.
4.2 Je actiecode invullen kan ook bij Betaalopties. Boven de opties om de bestelling te betalen, zie je een + met de tekst Klik hier als je een actiecode hebt. Klik hier op.
5. Voer de actiecode in en klik op Toevoegen. De korting wordt automatisch in mindering gebracht.
6. Kies vervolgens een betaalmethode en rond de bestelling helemaal af.

Heb je een actiecode ontvangen die niet werkt, neem dan gerust contact op met ons klanttevredenheidsteam
Bij het registreren krijg je van Kaartje2go je eerste kaart cadeau (ex. porto). Deze wordt automatisch verrekend in je winkelmandje.
Heb je geen bevestiging van je bestelling ontvangen? 
Dit zijn de meest voorkomende redenen:

  1. Er staat een foutje in je e-mailadres.
  2. De e-mail is per ongeluk in je map met ongewenste mails beland. 

Was je ingelogd, dan kun je in je account bij Jouw bestellingen altijd de status van je bestelling controleren. Als je twijfelt kun je altijd even contact opnemen met het klanttevredenheidsteam, dan kijken we alles voor je na. Zo weet je zeker wat de status van jouw bestelling is.
Wat dat je een bestelling wilt plaatsen van je proefdruk. Als je was ingelogd tijdens het bestellen van je proefdruk, kun je naar Jouw proefdrukken in je account gaan. Hier vind je je proefdruk. Klik op Maak bestelling. Je komt nu weer in de kaartmaker terecht, waar je eventuele aanpassingen kunt doen aan je kaart. Wil je niets aanpassen? Klik dan gewoon verder naar de volgende stappen. 

Was je niet ingelogd tijdens het bestellen van je proefdruk?
Ga dan naar https://www.kaartje2go.nl/contact/bijbestellen en vraag de kaart op met je e-mailadres en het bestelnummer van je proefdruk. Via de link in de e-mail die je vervolgens ontvangt, kun je je proefdruk bijbestellen. Je komt uiteraard eerst in de kaartmaker, waar je eventuele aanpassingen kunt doen.  
Bij ons geldt: op een werkdag vóór 20:00 uur besteld, is dezelfde dag verzonden. Afhankelijk van PostNL komt de kaart in het algemeen de volgende werkdag aan. PostNL bezorgt van dinsdag t/m zaterdag de post. Kies je voor reguliere bezorging tegen het normale PostNL tarief, dan kan je kaart dus bezorgd worden van dinsdag t/m zaterdag en niet op zondag en maandag. 

Avondbezorging
Soms lukt het niet om je kaart voor 20:00 uur te bestellen. Normaal gesproken wordt je bestelling pas de volgende werkdag verzonden, waardoor hij de bezorgdag daarna bezorgd kan worden. Hier hebben we nu een mooie oplossing voor. Op maandag t/m donderdag, tussen 20:00 uur en middernacht, kun je kiezen voor avondbezorging via onze bezorgpartner Trunkrs. Voor € 5,95 kan je bestelling de volgende dag tussen 17:00 en 22:00 uur worden bezorgd.

Van vrijdagavond 20:00 uur tot maandagochtend 10:30 uur kun je kiezen voor bezorging op maandagavond (via PostNL, anders is bezorging pas op dinsdag mogelijk).

Bestel je op werkdagen voor 10:30 uur ochtends, dan kan je bestelling zelfs nog dezelfde dag tussen 17:00 en 22:00 uur worden bezorgd.

Als je op een werkdag vóór 20:00 uur bestelt, wordt jouw kaart tegen het normale PostNL tarief vandaag nog verzonden. Ben je net te laat, wordt jouw kaart normaal gesproken de volgende dag pas verzonden, waardoor hij de dag dáárna pas kan aankomen. Dan verlies je dus een dag. Hier hebben we een oplossing voor! Wil je je kaart toch heel graag vandaag verzonden hebben, kun je gebruikmaken van avondbezorging. De kosten hiervoor zijn €5,95.

Maandag t/m donderdag
Tussen 20:00 en middernacht wordt jouw kaart of kaart met cadeau de volgende dag tussen 17:00 uur en 22:00 uur bezorgd door onze bezorgpartner Trunkrs. 

Weekend
Normaal gesproken als je op vrijdag na 20:00 uur bestelt, wordt jouw kaart op maandag verzonden en zal deze op dinsdag worden bezorgd. Wil je dat jouw kaart toch nog op maandag aankomt, dan kun je in het weekend kiezen voor avondbezorging. Bestel je tussen vrijdagavond 20:00 uur en maandagochtend 10:30 uur, dan kan jouw bestelling op de maandag tussen 17:00 uur en 22:00 uur worden bezorgd. 

Rechtstreeks verstuurde kaarten of kaarten met cadeaus
In de bestelstap waar je kiest voor de verzenddatum van jouw kaart, vind je onder de kalender een vinkje om te kiezen voor avondbezorging, op de momenten wanneer dit mogelijk is.

Pakketje kaarten
Wil je een pakketje kaarten bestellen, dan vind je de optie voor avondbezorging in de bestelstap Controleer je kaart. Dit is de stap vlak voordat je naar het winkelmandje gaat. 

Let op: Het is niet mogelijk om avondbezorging te kiezen voor bestellingen met kaarten naar meerdere adressen tegelijk, naar een adres in het buitenland, bedrijfsadressen, ziekenhuizen, postbussen of adressen op de Waddeneilanden.

Als je meerdere verschillende bestellingen in je winkelmandje hebt geplaatst, kan het natuurlijk voorkomen dat je niet al deze kaarten tegelijk wilt afronden.

Dit kun je gemakkelijk oplossen door bij de bestellingen die je niet wilt plaatsen te klikken op het prullenbakje rechtsboven. Daarnaast kun je klikken op Meer opties en vervolgens op Bewaar voor later of Verwijder uit winkelmand.

Je verplaatst je bestellingen op deze manier naar jouw ontwerpen. Je kunt ze op een later moment gerust nog verder bewerken of bestellen. De bestellingen die je wel wilt afronden laat je in je winkelmandje staan.

Kunnen wij je ergens mee helpen?

Mailen

Onze mailbox is altijd geopend voor vragen. Op werkdagen ontvang je doorgaans binnen 24 uur een reactie van ons.