
Prijzen
Je kunt bij Kaartje2go veilig betalen met de volgende betaalmethodes:
1. iDEAL
Alle bestellingen kun je betalen met iDEAL. Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in de vertrouwde online betaalomgeving van je eigen bank. De meeste banken werken tegenwoordig met iDEAL.
2. Eenmalige machtiging (bij bepaalde voorwaarden)
Als je bent ingelogd met je account kun je alle kaartbestellingen onder de € 19,99 met een eenmalige machtiging betalen. Het is niet mogelijk om een kaart met een cadeau af te rekenen met een eenmalige machtiging. Dit is een gemakkelijke en snelle betaalwijze, ook als je niet direct wilt betalen. Het bedrag wordt 2-3 dagen na bestelling van je kaart van je rekening afgeschreven, de bestelling wordt al wel voor je verzonden op de gekozen verzenddatum.
Let op: om voor deze betaalmethode te kunnen kiezen, is het belangrijk eerst 1 bestelling af te ronden via een andere betaalmethode.
3. Creditcard
Al je bestellingen kun je veilig en eenvoudig betalen met creditcards van de volgende merken: Visa, Mastercard, American Express, Cartes Bancaires en CartaSi.
4. PayPal (tevens een achteraf betaalmethode)
Je kunt je bestellingen ook veilig betalen met PayPal. PayPal is een online betaalservice waarmee je bij veel webshops kunt betalen. PayPal heeft wereldwijd ruim 150 miljoen rekeningen. Je kunt betalen vanaf je bank, je creditcard of via het saldo van jouw PayPal rekening. Meer informatie vind je op de website van Paypal.
5. Apple Pay
Je kunt bestellingen veilig betalen met Apple Pay. Deze betaalmethode wordt getoond op alle Apple devices die deze betaalmethode ondersteunen, ook vanuit de IOS app kan je deze betaalmethode gebruiken. Meer informatie over het gebruik van deze betaalmethode vind je op de website van Apple.
6. Overboeking
Bestellingen boven € 8,90 kun je betalen met een handmatige overschrijving. Je krijgt de betaalgegevens op je scherm en ze worden ook naar je e-mailadres gestuurd. Nadat we je betaling hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging per e-mail en maken we jouw bestelling klaar.
Let op: De verwerking van een overboeking kan een werkdag in beslag nemen. Ook is het belangrijk dat bij de betaling het betalingskenmerk juist wordt vermeld.
7. Tegoed bij Kaartje2go
Een tegoed is een hele makkelijke manier om je bestellingen te betalen. Je stort namelijk 1x een bedrag, waarmee je je bestellingen kunt betalen. Je hoeft niet elke keer de bankgegevens erbij te pakken. Op de pagina waar je kiest voor de betaalwijze, zie je het tegoed bovenaan staan. Je hoeft het alleen maar aan te klikken en het bedrag wordt afgeschreven. Bij niet voldoende tegoed, kun je de rest bijbetalen met één van de andere betaalmethodes. In je account kun je jouw tegoed opwaarderen.
8. Bancontact
Ook is er de mogelijkheid om af te rekenen met Bancontact. Dit is met name populair onder onze Belgische klanten.
Als je een bestelling plaatst bij Kaartje2go, zijn er geen onverwachte kosten:
- Er komen geen drukkosten meer bovenop de prijs.
- Alle prijzen zijn inclusief BTW.
- De prijzen zijn exclusief portokosten (verzending van een pakketje kaarten is gratis vanaf 10 stuks).
- De papiersoort Glans en Luxe Recycled zijn gratis. Wil je een andere papiersoort, dan betaal je een kleine meerprijs. Lees hier meer over papiersoorten.
- Als je dubbele kaarten bestelt, vierkante enkele kaarten of langwerpige enkele kaarten, dan zijn de witte enveloppen altijd gratis. Gekleurde enveloppen kosten €0,29 of €0,39 per stuk.
Buitenland = Priority
Als je een pakketje kaarten wilt laten bezorgen op een adres buiten Nederland, geldt er een kleine toeslag voor de extra verzendkosten met Priority. Ook alle direct verstuurde kaarten die je naar adressen buiten Nederland stuurt worden met Priority verstuurd, dus de portokosten zijn dan iets hoger.
Kijk voor meer informatie op de prijzenpagina. Daar kun je ook zelf heel snel de prijs van je kaart(en) berekenen. De prijs in het roze is de prijs voor ingelogde klanten, bestel je liever zonder account dan betaal je de doorgestreepte prijs per kaart.
De totaalprijs van je kaart(en) is afhankelijk van:
- of je een enkele of een dubbele kaart bestelt;
- het formaat van je kaart(en);
- het aantal kaarten;
- je gekozen papiersoort;
- je gekozen envelopkleur (bij pakketjes);
- of je sluitzegels en/of adresstickers bij je kaarten bestelt.
Hoe meer kaarten je in één keer bestelt, hoe scherper de prijs. Het maakt niet uit of je kiest voor de verzendwijze Rechtstreeks versturen of Pakketje kaarten. De kaartprijs is in beide gevallen gelijk.
Verzendkosten
Vergeet niet dat je ook portokosten moet betalen als je je kaarten rechtstreeks laat versturen. Wij rekenen het geldende PostNL-tarief. Pakketjes kaarten van 10 of meer kaarten worden binnen Nederland gratis verzonden.
Pakketjes kaarten van 10 of meer dezelfde kaarten versturen we gratis binnen Nederland. We hebben de verzendkosten voor je pakketje kaartjes al in de prijs verwerkt. We maken onze prijzen namelijk graag zo helder mogelijk.
Bestel je een pakketje met minder dan 10 kaarten, dan betaal je € 2,95 verzendkosten. Ook rekenen we verzendkosten bij verzending naar een adres in het buitenland.
Bestel je 1 kaart in een pakketje, dan betaal je € 2,49 verzendkosten.
Let op: bestel je meerdere pakketjes met hierin 1 kaart tegelijk, dan worden deze samengevoegd tot 1 pakketje. Je betaalt dan niet per pakketje verzendkosten, maar slechts eenmaal € 2,49.
Nee, er zitten geen losse postzegels bij een pakketje kaarten. We hebben een handig overzicht voor je gemaakt zodat je kunt zien hoeveel postzegels er op je kaart moeten.
Via de website van PostNL kan je jouw postzegels eventueel online bestellen, klik hier om naar de pagina van PostNL te gaan waar je postzegels kunt kopen.
Kaartje2go kan je kaartjes ook frankeren en naar de geadresseerden sturen. Dit doe je via de verzendoptie Rechtstreeks versturen. Op jouw gekozen verzenddatum worden je kaarten op de post gedaan door Kaartje2go. De bezorging zelf is geen onderdeel van onze service, dit wordt verzorgd door PostNL.
Heb je toch een andere vraag?
Kunnen wij je ergens mee helpen?

Mailen
Onze mailbox is altijd geopend voor vragen. Op werkdagen ontvang je doorgaans binnen 24 uur een reactie van ons.
