Ga naar de inhoudGa naar het filter

Christelijke kaarten

Geeft het geloof je veel hoop en blijdschap, dan is het mooi om dit te delen met het versturen van christelijke kaarten. De jarige, pasgetrouwden of kleine communicant vinden het leuk als je ze een christelijke kaart speciaal voor dat ene moment stuurt! Ben je dus op zoek naar christelijke kaartjes, dan vind je ze vast en zeker in onze mooie collectie.

Onze mooie christelijke kaartjes

Veel gelovigen vinden het fijn om christelijke kaartjes te krijgen bij een bijzonder moment in hun leven. We leggen je met liefde uit wat de verschillende symbolen op onze christelijke kaarten betekenen. Kies bijvoorbeeld voor een regenboog op een christelijke kaart als je iemand je bemoediging wilt sturen. Een regenboog staat voor Gods trouw, en laat iemand weten dat de Heer bij hem of haar is. Een mooi symbool op onze christelijke kaarten dat je altijd kunt sturen is het kruis. Ook staat dit voor de redding die Jezus bracht. Als laatste zie je veel dieren op onze christelijke wenskaarten. Een schaap dat staat voor hoe Jezus voor zijn volgelingen zorgt, een zwaluw voor de geborgenheid die God geeft en een duif als teken van hoop en Gods nabijheid. Wil je nog wat extra betekenis geven aan je kaart? In onze kaartmaker vind je veel christelijke figuren waarmee je je kaartje helemaal afmaakt.

Christelijke kaarten met bijbeltekst

We vinden het mooi om onze christelijke kaarten met een bijbeltekst erop nog even uit te lichten. Want wat kan het fijn zijn om je gesteund en bemoedigd te voelen door een mooie bijbeltekst die iemand je toestuurt. We hebben kaarten met vrolijke bijbelteksten voor de jarigen of kaartjes met bemoedigende woorden voor als een bekende een moeilijke tijd doormaakt. En wat dacht je van christelijke kaarten met teksten vol kracht voor iemand die een geliefde verloren is? Een christelijke kaart versturen doe je zo heel persoonlijk!

Kunnen we je ergens mee helpen?

Neem gerust contact met ons op.