Wij gebruiken cookies om winkelen en reclame persoonlijk te maken. Als je verder gaat gaan we ervan uit dat je dit goed vindt. Meer weten?

Bezorginformatie van kaarten met een cadeau

Als je een kaart met een cadeau bestelt, wil je natuurlijk weten wanneer het bezorgd zal worden. Alle kaarten en cadeaus die op een werkdag vóór 20:00 uur zijn besteld, worden dezelfde dag nog verzonden. PostNL bezorgt het vervolgens in het algemeen de volgende werkdag al. 

Bij alle cadeaus, behalve de envelopjes met 2 zakjes thee, ontvang je een Track & Trace code, zodat je zelf kunt volgen wanneer het pakketje bezorgd zal worden. De Track & Trace code kun je in je account terugvinden. 

De meeste cadeaus passen door de brievenbus en hier hoeft de ontvanger dus niet voor thuis te blijven. Alleen de wijn- en bierflessen kunnen niet door de brievenbus en worden bezorgd door de pakketdienst van PostNL.

Kaart met een cadeau naar België

Stuur je een kaart met een cadeau naar België, zal het pakketje binnen 1-2 werkdagen bij de ontvanger aankomen. Alle kaarten met cadeaus naar een adres in België krijgen een Track& Trace code en worden door PostNL bezorgd. De Track & Trace code kun je in je account terugvinden.

Bezorging rondom de feestdagen

De post wordt iedere week van dinsdag t/m zaterdag bezorgd. Als één van deze werkdagen op een feestdag valt, wordt er geen post bezorgd door PostNL. In 2019 zijn dit de volgende dagen: 

  • Nieuwjaarsdag (dinsdag 1 januari 2019)
  • Koningsdag (zaterdag 27 april 2019)
  • Hemelvaartsdag (donderdag 30 mei 2019)
  • Eerste Kerstdag (woensdag 25 december 2019)
  • Tweede Kerstdag (donderdag 26 december 2019)

De pakketdienst van PostNL bezorgt van maandag t/m vrijdag de pakketten. Zij werken, naast bovenstaande dagen, niet op de volgende feestdagen:

  • Tweede Paasdag (maandag 22 april 2019)
  • Tweede Pinksterdag (maandag 10 juni 2019)

* Voor de bezorging zijn wij te allen tijde afhankelijk van PostNL. Soms gebeurt het dat een pakketje is vertraagd, bijvoorbeeld doordat er iets niet goed ging bij de sortering in het sorteercentrum van PostNL, of door slechte weersomstandigheden. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. Is jouw pakketje niet bezorgd binnen de verwachte termijn en weet je zeker dat het bezorgadres klopt? Neem dan contact op met ons klanttevredenheidsteam