Hulp nodig bij het aanzetten? Neem dan contact met ons op: info@kaartje2go.nl of bel 030-8700270

• 1ste kaartje gratis t.w.v. €3,30
  • Als beste getest door o.a. Kassa & de Volkskrant

‘Warme douche’ Kaartje2go voor redden kraamfeest

ZWOLLE - Het tv-programma Radar heeft de ‘warme douche’ toegekend aan Kaartje2go. De online kaartenwinkel redde het kraamfeest van een jong gezin uit Capelle aan den IJssel door razendsnel te handelen. Het consumentenprogramma vond dat Kaartje2go hiermee een ‘warme douche’ heeft verdiend. De enthousiaste klant heeft de prijs in de uitzending van maandagavond 7 december uitgereikt.

Doordat de familie van Iwaarden bij de bestelling een verkeerd adres invulde, raakten de geboortekaartjes zoek in de post. Omdat er op de kaartjes ook een uitnodiging voor het kraamfeest was vermeld, dreigde het feest in het water te vallen. Kaartje2go verraste de klant door kosteloos de kaarten opnieuw te drukken en nog dezelfde dag per koerier te bezorgen. Niemand heeft hierdoor het kraamfeest hoeven missen.

‘Alles uit de kast’
De kersverse ouders waren totaal verrast door de geboden service. Yoram van Iwaarden: “Kaartje2go heeft letterlijk alles uit de kast gehaald voor ons. In hun enthousiaste hulpvaardigheid hebben ze zelfs een koerier geregeld vanuit Nieuwegein naar Rotterdam en ook nog eens de geboortekaartjes kosteloos opnieuw gedrukt. Zo konden we toch nog op tijd onze vrienden en kennissen informeren en uitnodigen.”

Met plezier
Kaartje2go stond in November 2015 ook al vermeld in de rubriek ‘Goede service’ van de Consumentengids. In 2011 en 2008 werd het bedrijf als beste getest door respectievelijk Kassa en de Consumentenbond. “Vanaf het prille begin van Kaartje2go doen we er alles aan om onze klanten te verrassen. Ons motto is: ‘met plezier gemaakt’ en dat ervaar je van het eerste bezoek op de website tot en met de bezorging van de kaarten. De warme douche van Radar zien we als een aanmoediging, want het kan altijd beter!”, aldus de trotse eigenaren Klaas Korte en Foppe Strikwerda.

Over Kaartje2go
Kaartje2go, omdat je op een leuke manier heel eenvoudig en snel een unieke kaart maakt. Kaartje2go heeft een zeer grote kaartencollectie met allerlei soorten kaarten. Waaronder geboortekaartjes maar ook trouwkaarten, uitnodigingen, verjaardagskaarten, kerstkaarten en nieuwjaarskaarten. In vier simpele stappen maak je de mooiste kaarten met een eigen foto, eigen teksten of andere leuke versieringen. Leuk, snel en gemakkelijk!

Warme Douche: Kaartje2Go

Yoram is net vader geworden, en bestelt geboortekaartjes bij Kaartje2go. Dan ontdekt hij dat hij zijn postcode verkeerd heeft ingevuld... Kaartje2Go drukt de kaartjes opnieuw én regelt een koerier: http://bit.ly/douche-kaartje Duim omhoog voor dit warme gebaar!

Posted by Radar on woensdag 9 december 2015

Datum van publicatie:
‘Warme douche’ Kaartje2go voor redden kraamfeest

Makkelijk en veilig betalen
  • iDEAL
  • Eenmalige machtiging
  • PayPal
  • Credit Card
Betalingsmogelijkheden 101% Garantie: Niet goed = Geld terug
Supersnel verzonden

Bestel je kaarten voor 20:00 uur en wij doen ze dezelfde dag nog voor je op de post (op werkdagen). De postbode van PostNL bezorgt jouw kaart dan snel!

Bekijk levertijden >