Kaartje2go winnaar beste cadeau-website!

Kaartje2go is door consumenten verkozen tot winnaar in de verkiezing Beste Webshop van 2019 in de categorie Cadeaus. De publieksprijzen werden voor de 18e keer uitgereikt tijdens het Shopping Awards gala op donderdag 28 maart.

Echte publiekswinnaar

De Shopping Awards XL (voorheen de naam van de Thuiswinkel Awards) zijn echte publieksprijzen. De winnaar wordt mede bepaald naar aanleiding van een onafhankelijk onderzoek onder klanten van webwinkels, uitgevoerd door SAMR. Webshops werden onder andere beoordeeld op het aankoopproces, contact, bezorging en retourneren.

Marketing Manager van Kaartje2go Mark van Kasteren over het winnen van de Publieksprijs: “Dit jaar vieren we ons 12,5-jarig jubileum en het is dan een enorme eer om door consumenten als beste beoordeeld te worden. Ik werk nog maar 1,5 jaar voor Kaartje2go en heb ruim 8 jaar aan de andere kant van het bureau gewerkt. Daarom kan ik oprecht zeggen dat ik geen andere organisatie ken die klanttevredenheid zo in het DNA heeft zitten bij elke medewerker. Een fantastisch compliment voor elke Kaartje2go medewerker!”

Kaartenwebshop Kaartje2go.nl

Kaartje2go.nl is de grootste kaartenwebshop van Nederland. Het bedrijf is opgericht in 2006 en verstuurt meer dan 7,8 miljoen kaarten per jaar, waaronder verjaardagskaarten, geboortekaartjes en trouwkaarten. Sinds 2018 biedt Kaartje2go ook cadeaus bij een kaartje aan.

Shopping Award - Kaartje2go winnaar