Ervaringen met Kaartje2go
Gewoon gemakkelijk !!
Snelle levering. Bedankt.
Super handig om dit thuis bekijken.
Veel keus. Kaartje .makkelijk aan te passen, bezorging altijd goed
Alles ziet er goed uit en wordt op tijd bezorgd.
Was het geweldig met patrick's verjaardag
Prima site
Prachtige kaarten, makkelijk te bewerken, op tijd bezorgd. Top
Perfect
Ben zeer tevreden over de website en het gemak met alles wat je wil veranderen.
Kaarten zien er altijd TOP uit, laatste service bij een verkeerd ingevulde kaart was geweldig
makkelijke site en toen het een keer misging goede service
Ik ben heel tevreden. Twee maal kwam een kaartje door een of andere oorzaak niet aan en werd er meteen gratis dezelfde kaart opnieuw verstuurd. Super!
Kaartje2go is gewoon goed. Gemakkelijk en erg leuk om te gebruiken. Ze doen wat ze zeggen. Kaarten komen aan op de juiste dag. Ook de functie van het adresboek is erg handig. Als je hele groepen wil aanschrijven b.v
Lekker snel en heel makkelijk om een persoonlijke kaart temaken
Veel keus en makkelijk te bestellen
goede vriendelijke site
Het is een prima site
O LEUK IM ZELF TE KNUTSELEN MWT N FORO EN WAT PLAARJES
Duidelijke website en altijd goede service
Het aanbod van kaarten is groot.
Het probleem ligt bij levering van kaart. Neem tegenwoordig 2extra dagen, maar dan wordt denkbaarst nog niet-moslims tijd afgeleverd.
Leuke kaarten , veel keuze , en makkelijk om een kaart te maken ,
Tevreden
Veel keuzes qua kaarten, een voor mij bijzonder mens, heeft onverwacht een dwarslesie, echt heel erg.
Een zeer liefdevol gezin.
Ga haar Zolang deze zorg er is haar elke week een kaart sturen.
Gewoon omdat zij dit verdiend.
Staat altijd klaar voor anderen.
Nu zijn we er voor haar.
Ik koop mijn kaarten graag bij Kaartje2go. Vriendelijke, overzichtelijke website met een ruime keuze aan allerlei kaarten en cadeaus.
Simpel, doeltreffend, efficiënt
Graag meer keuze,specifieker voor ouderen.
Verder is het gemakkelijk om het van thuis te verzorgen.
Ook telefonisch goed bereikbaar!
Ontvangers reageren, leuk over zelf gemaakt e kaart.
altijd keurig netjes verzorgd en verstuurt
Zeer tevreden over jullie aanbod,. Bezorging loopt ook altijd op tijd.
heel mooi afgewerkte kaartjes en netjes op tijd afgeleverd
De kaart en het cadeautje zijn goed aangekomen bij mijn vriendin. Het cadeautje is het plankje, de glazen vaasjes met de droogbloemetjes. 1 vaasje past echt niet in het plakje. Dat is wel jammer.
