101% tevredenheidsgarantie

Kaartje2go hecht veel waarde aan kwaliteit en service. Daarom is Kaartje2go eind 2008 als beste getest door de Consumentenbond, en zijn we door KASSA in juli 2011 getest als nummer 1 van Nederland. Inmiddels kennen meer dan 1.000.000 tevreden klanten het gemak van Kaartje2go. Daar zijn we best trots op!

Wij drukken jouw kaarten in full colour op mooi dik en stevig kwaliteitspapier. Na het drukken worden de kaarten nog eens persoonlijk door ons gecheckt. Als je een setje kaarten bestelt dan worden jouw kaarten altijd in een stevige verpakking verstuurd zodat jouw bestelling in perfecte staat bij je wordt bezorgd. Jouw kaarten worden bovendien milieuvriendelijk verzonden via groenepost.nl en gedrukt op verantwoord FSC gekeurd papier.

Heb je een vraag?

Kunnen wij je ergens mee helpen, of is er iets niet helemaal duidelijk? Geen probleem. Want Kaartje2go heeft een eigen helpdesk die je altijd per e-mail kunt bereiken. Wij helpen je altijd snel en als je door ons gebeld wilt worden, dan kan dat ook. Neem dus bij vragen altijd even contact op met ons klanttevredenheidsteam. Jouw reactie is voor ons een kans om onze service te verbeteren.

Niet goed = geld terug

Ben je toch niet helemaal 101% tevreden over de kwaliteit van je kaarten? Dan doen wij daar niet moeilijk over. Je kunt altijd nieuwe kaarten ontvangen of het volledige aankoopbedrag retour krijgen.

Zo is kaarten maken bij Kaartje2go niet alleen leuk, origineel en gemakkelijk, maar ook nog eens 101% veilig & betrouwbaar!

Jij bent zelf verantwoordelijk voor:

- de kwaliteit van jouw foto - zie ook de pagina's fototips en help
- de tekst die je op de kaart plaatst
- de juistheid van de adressering

Ben je niet tevreden, dan kun je tot 14 dagen na ontvangst, de kaarten naar ons terugsturen. Je kunt naar keuze nieuwe kaarten maken, of wij storten het volledige aankoopbedrag terug op je rekening. Als het kan, laat ons dan even weten waarom je niet tevreden bent, omdat we jouw reactie altijd zien als een kans om onze service nog verder te verbeteren.

De kosten voor het terugzenden zijn voor jouw rekening; wij nemen voor onze rekening de kosten voor de heenzending, het produceren van de kaarten en de administratieve kosten van de terugstorting van het aankoopbedrag.

Bezorging

PostNL is verantwoordelijk voor een correcte bezorging van jouw kaart. Net als wanneer je zelf een kaartje op de brievenbus doet, kan het gebeuren dat PostNL een fout maakt (vertraging, bezorging op een verkeerd adres, etc). Kaartje2go is hier niet aansprakelijk voor. We zullen wel altijd een oplossing voor je proberen te vinden. Neem in zo'n geval svp zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Overmacht

In geval van overmacht (bijvoorbeeld als er een staking is bij PostNL) is Kaartje2go niet aansprakelijk.