Ga naar de inhoud

Kaartje2go in 2022 opnieuw uitgeroepen tot klantvriendelijkste kaartenwinkel

Kaartje2go mag zich weer de klantvriendelijkste kaartenwinkel van Nederland noemen! Dit blijkt opnieuw uit onafhankelijk onderzoek van MarketResponse. Met een 7,99 heeft Kaartje2go de hoogste score van alle kaartenwebshops. Ook stormt Kaartje2go de top 10 binnen van klantvriendelijkste organisaties van Nederland.

Vooral vrouwen zijn opvallend enthousiast over Kaartje2go. Dankzij de vrouwelijke respondenten heeft Kaartje2go een top-10-positie weten te bemachtigen. Uit het onderzoek van MarketResponse blijkt verder dat Kaartje2go ten opzichte van andere kaartenwebshops het beste scoort op de gebieden ‘beschikbaar zijn als de klant erom vraagt’ en ‘niet moeilijk doen over formaliteiten’. 

Top 10 van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2022
Van alle branches is Rituals de grote winnaar. De tweede en derde plek zijn voor bol.com en Efteling. Kaartje2go staat op de 8e plaats, terwijl de webshop in 2021 nog op de 21e plek stond.

1             Rituals
2             bol.com
3             Efteling                             
4             zooplus                         
5             Wehkamp
6             Simyo
7             Picnic
8             Kaartje2go
9             Holland & Barrett
10           DSW

Onafhankelijk onderzoek
MarketResponse monitort sinds 2007 hoe alle bedrijven van Nederland presteren op klantvriendelijkheid. Een score op basis van onafhankelijk marktonderzoek bepaalt elk jaar de winnaars. Organisaties kunnen zich dan ook niet zelf opgeven. De complete lijst en meer achtergrondinformatie is hier te vinden: https://marketresponse.nl/klantvriendelijkstebedrijf/editie2022/

Werken bij de klantvriendelijkste kaartenwebshop van Nederland? Bekijk onze vacatures

Kaartje2go klantvriendelijkste kaartenwebshop