Kaartje2go uitgeroepen tot klantvriendelijkste kaartenwebshop van 2021

Champagne voor iedereen, want Kaartje2go mag zich de klantvriendelijkste kaartenwebshop van Nederland noemen! Dit blijkt uit onafhankelijk onderzoek van MarketResponse. Van alle kaartenwebshops in de lijst heeft Kaartje2go met een 7,88 de hoogste positie.

Opvallend is dat Kaartje2go onder de vrouwelijke respondenten een top 10-positie heeft weten te bemachtigen. Uit het onderzoek van MarketResponse blijkt verder dat Kaartje2go  ten opzichte van andere kaartenwebshops het beste scoort op de gebieden ‘beschikbaar zijn als de klant erom vraagt’ en ‘niet moeilijk doen over formaliteiten’. 

Grote winnaars
Van alle branches is Rituals de grote winnaar. De tweede en derde plek zijn voor Bol.com en KiKa. Kaartje2go staat met z’n 21e plaats tussen KWF Kankerbestrijding en Coolblue, en werd dit jaar voor het eerst meegenomen in het onderzoek.

Onafhankelijk onderzoek
MarketResponse monitort sinds 2007 hoe bedrijven presteren op klantvriendelijkheid, met als hoogtepunt de jaarlijkse bekendmaking van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Geen jury, geen nominaties, geen stemmingen, maar een score op basis van onafhankelijk marktonderzoek onder consumenten. Organisaties kunnen zichzelf dan ook niet opgeven. De complete lijst en meer achtergrond informatie is hier te vinden: https://marketresponse.nl/klant-2021/

Werken bij de klantvriendelijkste kaartenwebshop van Nederland? Bekijk onze vacatures

Kaartje2go klantvriendelijkste kaartenwebshop