Consumentengids: 'Wij zijn verbaasd over zo'n topservice'

Kaartje2go ontvangt de pluim in de gids van de Consumentenbond in de rubriek Goede Service in het item Sympathiek! - Zo kan het ook (pagina 49). In deze rubriek worden maandelijks bedrijven uitgelicht met een goede service en zijn er winkels die een pluim verdienen.

Wim & Arjanne bedankt voor jullie mooie woorden!  'Wij zijn verbaasd over zo'n topservice.'

MET NAAM
Op de laatste dag van de kortingsactie van Kaartje2go.nl, bestellen Wim en Arjanne Koster uit Rijssen nog snel uitnodigingen voor hun 25-jarige huwelijksfeest. In de haast vergeten ze echter hun namen op de kaart te zetten, ontdekken ze de volgende ochtend.
Snel een mailtje naar Kaartje2go.nl. Zijn de kaarten al gedrukt? Ze blijken zelfs al verstuurd, maar bij Kaartje2go.nl vinden ze het zo sneu voor de Kosters dat ze aanbieden om gratis nieuwe kaarten te drukken. Nu met naam. 'Wij zijn verbaasd over zo'n topservice.'

Consumentenbond Kaartje2go

Datum van publicatie:
Consumentengids 11 2015 (Pagina 49)