Kaartje2go voor het vijfde jaar op rij uitgeroepen tot klantvriendelijkste kaartenwinkel
Vijf keer op rij – daar worden we natuurlijk heel blij van! Kaartje2go is ook in 2025 uitgeroepen tot de klantvriendelijkste kaartenwinkel van Nederland. Dat blijkt uit onafhankelijk onderzoek van MarketResponse. Met een mooie score van 7,96 laten we opnieuw alle andere kaartenwebshops achter ons.
En er is meer goed nieuws: in de top 75 van klantvriendelijkste bedrijven van Nederland stijgt Kaartje2go van plek 31 naar een mooie 23e plaats. Picnic is dit jaar het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland, gevolgd door Toverland en Rituals. Kaartje2go voerde ook in 2021, 2022, 2023 en 2024 de ranglijst aan binnen de categorie kaartenwinkels.
Top 50 van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2025
- Picnic
- Toverland
- Rituals
- bol
- Toyota
- Efteling
- ZLM
- Suzuki
- Welkoop
- Univé
- Specsavers
- Nettorama
- DSW
- UnitedConsumers
- WILDLANDS
- Diergaarde Blijdorp
- Ben
- Sligro
- Pearle
- Simpel
- Dille & Kamille
- Pets Place
- Kaartje2go
- Menzis
- NH Hotels
- TUI
- Belsimpel
- Hornbach
- Van der Valk
- Nissan
- ANWB
- Mercedes
- Hyundai
- Gall & Gall
- My Jewellery
- Simyo
- KLM
- Budget Mobiel
- Primera
- Landal GreenParks
- Coolblue
- Ford
- Volkswagen
- DELA
- Tamaris
- Audi
- Zalando
- Holland & Barrett
- Vue
- Renault
Bron: KLANT editie 2025
Onafhankelijk onderzoek
MarketResponse monitort sinds 2007 hoe alle bedrijven van Nederland presteren op klantvriendelijkheid. Ze zetten geen jury of publieksstemmen in om de winnaars te bepalen, maar baseren de uitslag op onafhankelijk marktonderzoek. Organisaties kunnen zich dan ook niet zelf opgeven. De complete lijst en meer achtergrondinformatie vind je hier.
Werken bij de klantvriendelijkste kaartenwebshop van Nederland? Bekijk onze vacatures!