Ga naar de inhoudGa naar het filter

Ervaringen van échte blijmakers

9.2/10 uit 24.000+ beoordelingen

Het begon allemaal in 2008. Toen we de titel “Als beste getest door Vara Kassa” ontvingen. In 2011 kwam daar het label “Als beste getest door de Consumentenbond” bij, maar daar hield het niet op. In december 2015 ontvingen we de “Warme Douche” van Tros Radar en tussen 2019, 2020, 2021, 2022, 2023 en 2024 wonnen we een Shopping Award. Ook zo’n prachtige publieksprijs. Bovendien werden we ook nog verkozen tot de klantvriendelijkste kaartenwebshop van Nederland.

Toch zijn we aller-aller-allertrotst op de reacties die we van jullie krijgen! En deze reacties vind je overal. Op Facebook, Google en Ekomi staan leuke, enthousiaste en soms ontroerende ervaringen van onze klanten. Voor ons is dit de motivatie om onze klanten elke dag opnieuw blij te maken. 

Dat we al meer dan een miljoen mensen bij ons een kaart hebben verstuurd hebben we aan al deze leuke reacties te danken. Wil jij ons helpen om nog meer mensen te bereiken? Stuur ons een e-mail met jouw ervaring naar info@kaartje2go.nl of plaats zelf ergens je reactie. Alvast bedankt!

Bekijk onze reviews of deel jouw ervaring via:

Ekomi
Facebook
Google
Trustpilot

Ervaringen met Kaartje2go

Onderstaande reviews zijn verzameld via Ekomi. Het review beleid van Ekomi is hier te vinden. 

Ik ben tevreden Ik heb wel al meer x aan gegeven dat het toch wel prijzig is vooral n brievenbus pakket Er zou toch gewoon n extra envelope extra voor minder geld bij kunnen Ik wil meestal bij me thuis bezorgen omdat we er geld bij willen doen Zo ben ik wel extra duur uit
Zo leuk om mensen blij te maken met n persoonlijk kaartje, dat door jullie van A tot Z super netjes verzorgd wordt. En dan krijg ik ook nogeens regelmatig ‘n gratis kaart of gratis verzending van jullie. Ik ben fan!
Snelle service
Was altijd heel tevreden nu hoor ik net van mijn kleindochter dat zij het kaartje voor haar verjaardag niet heeft ontvangen. Hij zou vrijdag 4 juli bezorgd worden. Heb ook bergerac dat hij verzonden is Mvg ***.
Ik geef vijf sterren omdat de service altijd goed is. De kaartjes worden mooi verzonden en komen netjes aan op het adres ook de uitnodigingen voor mijn moeders verjaardag toen ze 60 werd zijn ook heel mooi gemaakt en aangekomen ook heb ik. Hele mooie geboortekaartjes mogen ontvangen. Die ik heb gemaakt toen mijn zoontje net werd geboren,Echt, ik ben super tevreden.
Zeer tevreden
n.v.t.
Mooie kaarten, goede service
Ik stuur al jaren kaartjes met kaartje 2 go. Bevalt heel goed. Op tijd meestal en gaat het eens mis dan lossen ze het keurig op. Ook de site is gemakkelijk en de kaarten zijn eenvoudig aan te passen. Zeer tevreden!
ik ben zeer tevreden over kaartje 2 go en ik heb tot nu toe geen enkele slechte opmerking. De zegel die soms gratis is ,is mooi meegenomen
Leuke kaarten, redelijke prijzen en af en toe leuke acties
heel gemakkelijk om kaartjes te maken en te versturen
Ik heb al een aantal keren een kaartje besteld die niet bezorgd werd en als ik dit aangaf werd dit altijd heel netjes opgelost! Ik bestel nergens anders m'n kaarten meer!
Altijd prima kwaliteit en op tijd
Makkelijke website en de ontvanger was er erg blij mee.
Snel. Correct en op tijd. En betaalbare leuke kadootjes. Voor elk budget. Ga zo door
Er is heel veel keus in kaarten, die van een goede kwaliteit zijn. Ik vind het heel prettig dat je de kaart kunt bewerken EN dat je tot 22 uur kunt bestellen, zodat de kaart de volgende dag nog bezorgd kan worden.
Op het gemakje besteld en ingepland. Vervolgens is de kaart perfect op tijd bezorgd.
De kaarten en de service van Kaartje2Go zijn altijd goed! Uitstekende kwaliteit
Prettig om via jullie een kaartje te versturen. Uitgebreide keuze en prima afhandeling
Heel tevreden over afhandeling van bestelling.
Top service altijd snel
Ik vind het bewerken van de kaart, heel prettig werken, ook zijn er veel leuke opties. Top! Wel vaak gehoord dat kaarten niet zijn bezorgd op de dag van levering. Maar ik begrijp dat hier jullie niks aan kunnen doen.
Goed!
Mooie kaarten en vriendelijke service
Goede service!
Snelle en goede service
De kaart was te laat aangekomen dan gewenst
Prima verzorgd , mooi op tijd bij het bruidspaar aangekomen
Ben zeer tevreden
Gebruiksvriendelijke site en snelle reactie als ik een vraag heb
Kunnen we je ergens mee helpen?

Neem gerust contact met ons op.