Ervaringen met rouwkaarten

We krijgen vaak leuke reacties van onze klanten. Op deze pagina hebben we een groot aantal ervaringen met (en recensies over) kaartje2go voor je verzameld. Natuurlijk krijgen we ook wel eens klachten. En die lossen we gewoon netjes op, zonder gedoe. Dus als je ooit niet helemaal 101% tevreden bent, laat het ons dan meteen weten. Wij staan voor je klaar!!

 

“Bedankt voor de prachtige kaarten”

“Ik wil jullie bedanken voor de prachtige kaarten!! Snel, goed verzorgd, kortom prima! ! Ik heb geen Facebook, maar wil dit toch graag laten weten. ”

Met vriendelijke groet, Constance

“Bijzondere ervaring”

“Bijzondere ervaring gehad. In de rouwkaarten, die we hadden besteld, was een foutje geslopen. Een (stomme) fout die ik zelf niet bemerkt had. Afgelopen woensdag hadden de kaarten op de post moeten gaan. 's Ochtends (die betreffende woensdag) krijg ik van Kaartje2go een mailtje waarin de fout werd opgemerkt en een wijziging werd voorgesteld. Dit op volledig eigen initiatief. Telefonisch overleg gehad. Drie uur later werden de kaartjes (nu perfect in orde) door een apart geregelde koerier bezorgd. Hulde voor deze geweldige service. De crematie van opa heeft vandaag plaatsgevonden en is mede door Kaartje2go goed verlopen. Met deze service mag je groot worden.”

Peter (via Facebook)

“Respectvol en medelevend”

“Met spoed moesten wij kwalitatieve rouwkaarten laten drukken. Natuurlijk is snel handelen van belang. Ons (proef)ontwerp was binnen een dag per post ontvangen. Via telefonische hulp werd het ontwerp nog beter gemaakt. Om 19:50 het finale kaartje bevestigd, om 21:00 al de melding dat de kaarten de volgende dag per pakket geleverd zouden worden. Wij hebben van de ontvangers van de kaarten, niets dan goede reacties gekregen. Twee weken later moesten wij de bedankkaarten ontwerpen en drukken. Ook nu had ik nog een vraag om de achterkant blank te houden en heb dit telefonisch verzocht. Na overleg kwam een medewerkster nog met een suggestie om het ontwerp te verbeteren (een foto beter plaatsen). Tien minuten later werd ik teruggebeld, het ontwerp stond klaar (inderdaad nog mooier). Daarnaast had ik nog extra enveloppen nodig, ook dit werd direct geregeld. Wat een service en dit alles in een tijd van rouw en verdriet. Zo respectvol en medelevend. Zo zou elke (internet)winkel zijn zaken moeten regelen. Complimenten!”

Jeroen (via Trustpilot)

“Geweldige service”

“Graag wil ik Kaartje2go hartelijk bedanken voor de geweldige service die ze mij hebben gegeven met het versturen van de rouw bedankkaarten van mijn lieve oma. Per telefoon zijn zij ook gelijk bereikbaar en anders word je netjes terug gebeld. Hartelijk bedankt en iedereen vond de kaart super mooi! Nogmaals bedankt. Jullie verdienen een dikke 10.”

Mirjam

“Perfect”

“Graag wil ik jullie via deze weg enorm bedanken voor de goede service die wij van jullie hebben gekregen. Jullie hebben ons ontzettend geholpen met de kaarten tijdens het overlijden van ons zoontje. Zowel de rouwkaart als de kaart tijdens de dienst waren perfect in orde. Jullie service en vriendelijkheid vonden wij werkelijk fantastisch. Ondanks dat de kaarten door de post niet waren geleverd hebben jullie ons nieuwe kaarten aangeboden en per koerier toegestuurd. Wat een service, want jullie waren niet verantwoordelijk voor de levering van de post. In een moeilijke tijd als deze was het fijn om met mensen contact te hebben en niet met een 'bedrijf'. Nogmaals bedankt. We zullen de bedankkaarten ook snel via jullie bestellen.”

Vele hartelijke groeten Natasja

“Heel makkelijk”

“Ik was voor het eerst op jullie website ik kon heel makkelijk een kaartje uitzoeken en de tekst maken. Het was heel makkelijk en de service was helemaal goed. 's Middags besteld voor 4 uur de volgende ochtend binnen en de nabestelling ging ook zo snel. De reden van de kaartjes was niet zo leuk maar daar hebben jullie als team mij heel goed mee geholpen.”

Vriendelijk bedankt, Ab

“Perfecte service”

“De kaarten waren er een dag later al en dat is super snel in Nederland. Wij hebben ook ervaringen met anderen, maar jullie leveren echt een perfecte service en de kaartjes zagen er uitstekend uit. Bedankt hiervoor en tot een volgende keer.”

Met vr. groet, Ingrid en Hans

“Echt persoonlijk”

“Hartelijk dank voor het verzorgen van de rouwkaarten van mijn vrouw. Ik ben bij jullie gekomen door de Consumentengids test. De site werkt eenvoudig, en jullie kaarten zijn inderdaad van uitstekende kwaliteit. Bovendien vond ik bij Kaartje2go de mogelijkheid de rouwkaart echt persoonlijk te maken.”

Met vriendelijke groet, A. Groenweg

“Hartelijk dank”

“Hartelijk dank voor het op tijd sturen van de kaartjes! Bedankt voor de goede en snelle service.”

Met vriendelijke groet, Kitty

“Perfect”

“De zending kaarten is inmiddels binnen, het ziet er perfect uit. Dank!”

Vriendelijke groet, Hans

“Mooi”

“De kaartjes zijn erg mooi geworden!”

Dank, Yvonne

“Zeer tevreden”

“Bedankt dat jullie de moeite nemen om zo uitgebreid een persoonlijke reactie/antwoord te mailen. Dit wordt zeer gewaardeerd. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over jullie werkwijze en ik zal dan ook in de toekomst gebruik blijven maken van Kaartje2go.”

Met vriendelijke groet, Jelle

“Mooie rouwkaart”

“Ik wil jullie nog even bedanken voor de moeite van vandaag. De rouwkaart is heel mooi geworden en ze zijn mooi op tijd de deur uit.”

Mvg, M. Brummer

“Vanuit Spanje”

“Wij wonen het grootste gedeelte van het jaar in Spanje en versturen bij verjaardagen, overlijden en andere gebeurtenissen via u een kaartje. Wij hebben daar erg veel succes mee. De meesten mensen hebben het kaartje na een paar maanden nog steeds in de kamer staan omdat het zo leuk is!”

Jan

“Goede service”

“Ik heb de kaarten ontvangen, ze zijn heel mooi geworden. Dank jullie wel. Ook voor de goede service natuurlijk.”

Groetjes van Claudia

“Ontzettend bedankt”

“Nogmaals ontzettend bedankt voor de medewerking, ben benieuwd hoe mooi ze zijn en weet nu zeker dat ze op tijd bij de mensen aankomen. Als ik een postadres van je zou hebben, had ik een bedankkaartje naar je gestuurd via Kaartje2go, want jullie zijn super.”

Groetjes, Marina

“Bedankkaartjes crematie”

“De kaartjes zijn heel mooi geworden. De familie is er heel blij mee. Dit is een heel mooi laatste gebaar voor mijn opa. Superbedankt voor de hulp! We hadden al eerder geboortekaartjes bij jullie gemaakt en nu deze bedankkaartjes weer. In de toekomst blijven wij gebruik maken van jullie kaartjes! Mijn complimenten!”

Met vriendelijke groet, Mariska

“Bedankt”

“Via deze weg wil ik u bedanken voor de geweldige service en persoonlijke benadering vanuit uw bedrijf bij het verzorgen van mijn bestelling. De kaart is tijdig en meer dan correct ontvangen en door iedereen als prachtig ervaren. Ik zal uw bedrijf dan ook van harte aanbevelen, ook voor het verzorgen van rouwkaarten.”

Nogmaals mijn oprechte dank, Nancy

“Mooie rouwkaart”

“Ik heb bij jullie de rouwkaarten voor mijn moeder besteld. Zo'n mooie kaart met klaprozen. Iedereen die de kaart gekregen heeft was laaiend enthousiast erover. Dat een rouwkaart ook zó mooi kan zijn en zó vrolijk. Precies wat mijn moeder gewild had. Heel erg bedankt voor jullie goede service en goede zorg.”

Met hartelijke groet, Nicole

“Vanuit Spanje”

“Ik ben echt helemaal blij met jullie! Ik woon in Spanje en had een sterfgeval in de familie en wilde wat mensen in Nederland alvast iets liefs sturen. Hier in Spanje was geen kaart te vinden die daarvoor geschikt kon zijn! Toen heb ik thuis op de computer de kaarten gemaakt en de volgende dag waren ze al bij de mensen binnen! Echt super!! Ik ga jullie zeker onthouden!”

Fijne avond, Addi

“Rouwkaart voor zus”

“Wij hebben uit de collectie rouwkaarten zelf een rouwkaart voor onze overleden zus gemaakt en we zijn hier heel tevreden over. De kaarten werden snel verzonden en zagen er goed uit.”

Reactie via eKomi.nl

“Ga zo door”

“Graag wil ik de mensen van Kaartje2go bedanken voor de geweldige service. Op 2 jan. rouw-/bedankkaartjes besteld, waarin een letter niet goed was. Gelijk op 3 jan. van Kaartje2go bericht gekregen dat ze het hersteld hadden en ze de kaarten opnieuw gingen drukken en die dag verzenden. Echt geweldig! Ga zo door. Super bedankt.”

Marianne

Kaartje2go krijgt een 9.6 van 10 uit 9092 beoordelingen