Ga naar de inhoudGa naar het filter

Kaartje2go voor de derde keer op rij uitgeroepen tot klantvriendelijkste kaartenwinkel

Kaartje2go wint voor het derde jaar op rij de titel van klantvriendelijkste kaartenwinkel van Nederland, zo blijkt uit onafhankelijk onderzoek van MarketResponse. Met een score van 7,97 laat Kaartje2go alle andere kaarten webshops achter zich.

Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is het grootste en meest betrouwbare onafhankelijke onderzoek naar klantvriendelijkheid. In tegenstelling tot een juryverkiezing of publieksstemmen, wordt hierbij continu objectief onderzoek gedaan naar de ervaringen van echte klanten.

Het is fantastisch om deze erkenning voor de derde keer op rij te ontvangen! Het is voor ons een enorme motivatie om nog harder te werken om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. Bedankt aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt, en we zullen er alles aan doen om onze klanten de best mogelijke ervaring te blijven bieden.

Top 20 van het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2023
Van alle branches is Efteling de grote winnaar.  Kaartje2go staat op de 17e plaats, terwijl de webshop in 2021 nog op de 21e plek stond.

1. Efteling
2. DSW
3. Rituals
4. Picnic
5. Toyota
6. Zooplus
7. Van der Valk
8. bol.com
9. Holland & Barrett
10. Welkoop
11. Specsavers
12. Suzuki
13. Audi
14. Madurodam
15. Pearl
16. Clarks
17. Kaartje2go
18. Zalando
19. ANWB
20. Gall en Gall
 
 

Onafhankelijk onderzoek
MarketResponse monitort sinds 2007 hoe alle bedrijven van Nederland presteren op klantvriendelijkheid. Een score op basis van onafhankelijk marktonderzoek bepaalt elk jaar de winnaars. Organisaties kunnen zich dan ook niet zelf opgeven. De complete lijst en meer achtergrondinformatie is hier te vinden: Uitslag klantvriendelijkste bedrijf van Nederland 2023


Werken bij de klantvriendelijkste kaartenwebshop van Nederland? Bekijk onze vacatures

Kaartje2go klantvriendelijkste kaartenwebshop 2023

Kunnen we je ergens mee helpen?

Neem gerust contact met ons op.