Ervaringen met condoleancekaarten

We krijgen vaak leuke reacties van onze klanten. Op deze pagina hebben we een groot aantal ervaringen met (en recensies over) kaartje2go voor je verzameld. Natuurlijk krijgen we ook wel eens klachten. En die lossen we gewoon netjes op, zonder gedoe. Dus als je ooit niet helemaal 101% tevreden bent, laat het ons dan meteen weten. Wij staan voor je klaar!!

“Stijlvolle kaarten”

“Ik ken jullie via een vriendin. Ik wilde graag even vertellen dat jullie collectie condoleancekaarten erg stijlvol is. Het is vaak lastig een kaart te schrijven, maar de kaart zelf kiezen is bij jullie eenvoudig. Mijn complimenten aan de ontwerpers!”

Met vriendelijke groet, Regina

“Extra speciaal”

“Hartelijk dank voor het versturen van de condoleancekaart voor mijn tante. Hierdoor is Kaartje2go extra speciaal voor mij. Ik kon vanuit Bangkok op deze manier toch mijn medeleven betuigen. Dat waardeer ik zeer.”

Mevrouw Eising

“Mooie kaartjes”

“De kaartjes zijn keurig bezorgd en ze zien er mooi uit.”

Met vriendelijke groet, Janny

“Hartelijk bedankt”

“Gisteren heb ik de kaartjes ontvangen. Hartelijk bedankt voor jullie service, de kaartjes zien er goed uit.”

Met vriendelijke groet, Esther

“Snelle reactie”

“Dank voor snelle en positieve reactie! Meerdere bedrijven zouden aan u een goed voorbeeld hebben!”

Marion

“Goed en snel”

“Ik wil jullie hartelijk danken voor de goede service en het snelle reageren. Ik zal Kaartje2go zeker aanbevelen bij vrienden en bekenden.”

Met vriendelijke groet, E. Schipper

“Snelle service”

“Nog bedankt voor jullie snelle service. Dit maak je niet veel meer mee. Ik ben er heel blij mee.”

Groetjes van C. Douwes

“Veel dank”

“Het is voor mij totaal geen raadsel meer waarom jullie als beste zijn getest door de Consumentenbond. Veel dank voor je directe bereikbaarheid en hulp.”

Hartelijke groet, Jantine

“Onderscheidend”

“Mijn complimenten voor de kwaliteit en service. Maar eigenlijk vooral voor jullie reactie n.a.v. mijn vraag. Ook al konden jullie niets extra voor me doen, jullie antwoord laat zien dat jullie je in de klant verplaatsen en je hierin verdiepen. Ik werk al jaren in diverse management functies in de klantenservice. En ook al zou je denken dat dit vanzelfsprekend is, dat is het maar bij weinig bedrijven. Hierin zijn jullie wat mij betreft in ieder geval onderscheidend. Er zullen van mijn kant zeker meer bestellingen volgen, maar dan hopelijk wel voor kaarten voor leukere gelegenheden.”

Vriendelijke groet, Inge

“Hartelijk bedankt”

“Heel erg bedankt voor jullie inzet. Jullie reactie was top. Ik prijs ook al mijn vrienden en kennissen aan om Kaartje2go te gebruiken voor het versturen van kaarten. Echt hartelijk bedankt.”

Vriendelijke groet, Jose

“Mooie kwaliteit”

“Jullie zijn zo goed, dat ik zelfs condoleancekaartjes via jullie site verstuur. Bescheiden en mooie kwaliteit. En terecht nummer 1 in Vara's Kassa test!”

H. van Elsbelg

“Onder de indruk”

“Wat een goede service van jullie, ik ben onder indruk. Snel, vriendelijk en oplossingsgericht. Wow. Dat is niet vanzelfsprekend meer tegenwoordig.”

Groet, Corinne

“Mooiste bedankkaarten”

“Ik heb al na twee dagen de 100 aangepaste bedankkaarten ontvangen. Iedereen is er wild enthousiast over. Het zijn niet de leukste kaarten, maar wel de mooiste! Geweldig gedaan, chapeau! En voor dat zachte prijsje hoef je niet ergens anders nog te zoeken. Bedankt team Kaartje2go, ga zo door!”

Paula (via Facebook)

Kaartje2go krijgt een 9.6 van 10 uit 8985 beoordelingen