Wederom warme douche voor kaartje2go

Tros Radar maakt zich hard voor een betere behandeling van consumenten door bedrijven en overheid, en kijkt met een kritische blik naar de service die aan de consument wordt verleend. Een bekend item van Tros Radar is 'De Douche'. Kijkers kunnen hiervoor een bedrijf nomineren met een goede of juist slechte service, die dan een warme of koude douche krijgen.

Deze keer: een warme douche voor kaartje2go!

Jan en Gerrie Dukel vertellen waarom:

"Binnenkort zijn we 50-jaar getrouwd. Uiteraard is het begin van de organisatie van onze bruiloft, het laten drukken van een uitnodiging. Een vriendin bood aan dit per internet voor ons te regelen. Na nauwgezet overleg heeft zij de bestelling geplaatst.

Helaas, toen de definitieve bestelling binnen was, ontdekten we een foutje in de kaart. Omdat we niet wisten, waar de fout gemaakt was, kwamen we in een moeilijk parket. De vriendin had zich zo intensief ingezet dat m'n man Jan niet wilde dat ik het haar vroeg.

Na enige slapeloze nachten, heb ik op eigen houtje de drukker (kaartje2go) gemaild en het probleem voorgelegd. Binnen twintig minuten kreeg ik een hartelijke mail terug. Er werd weliswaar verteld dat er per dag 10.000 bestellingen de deur uitgaan en dat niet op spel-taalfouten kon worden gelet, maar... Ons werd direct een nieuwe zending aangeboden, die we na enkele dagen kosteloos in onze brievenbus ontvingen.

Dat verdient voor ons een warme douche!"

Datum van publicatie:
Trosradar.nl