Onze cookies maken winkelen en reclame persoonlijker. Als je verder gaat accepteer je deze cookies. Meer weten?

Navigator Team klanttevredenheid (fulltime) / Teamleider

Navigator Team Klanttevredenheid / Teamleider Klanttevredenheid (fulltime)

Is het blij maken van klanten jouw passie? Vind jij het leuk om mee te werken in een enthousiast team én daar op subtiele wijze sturing aan te geven? Voor ons team van 12 gedreven en zelfstandige klanttevredenheid specialisten in Zwolle zoeken wij een navigator (teamleider) voor het kloppend hart van de organisatie!

Klanttevredenheid speelt bij Kaartje2go een centrale rol. Dat blijkt wel uit het feit dat we in 2019 de Shopping Award Publieksprijs hebben gewonnen én de Tros Radar warme douche al eens hebben mogen ontvangen. De feedback van de klant is dan ook erg belangrijk in het steeds kunnen blijven verbeteren van de klantervaring. Als vertegenwoordiger van het team kijk je naar de impact van veranderingen voor de klant, het team en geef je feedback terug naar de organisatie. 

Ben jij dit?
Jij bent iemand die stevig in zijn schoenen staat, graag overzicht houdt en creatief is in het bedenkingen van oplossingen. Je bent graag onderdeel van een team, een echte aanpakker, speelt snel in op veranderingen en vindt het bovenal leuk om met mensen te werken. Maar het belangrijkste: je doet dit met enthousiasme en plezier!

Wat we verder graag terug zien in jouw profiel:
-
Je bent in het bezit van een afgeronde opleiding op HBO en/of WO niveau
- Je bent klantgericht en service verlenen kent voor jou geen geheimen
- Je bent gedreven om samen met het team van iedere klant een blije klant te maken
- Je signaleert verbeterpunten en speelt hierop in
- Je kan goed overweg met computers, het internet kent voor jou geen geheimen en nieuwe programma’s maak je jezelf snel eigen
- Je weet hoe je een team moet coachen om samen te verbeteren
- Je bent communicatief sterk, zowel schriftelijk als telefonisch
- Je durft het voortouw te nemen en het team te vertegenwoordigen bij meetings en presentaties
- Je hebt ruime ervaring in de wereld van service verlenen, bij voorkeur in een online (e-commerce) omgeving

Wat wij bieden:
- Een verantwoordelijke, zelfstandige functie in een enthousiast team
- Een informele en innovatieve sfeer in een prettige werkomgeving
- Een goed salaris en dito secundaire arbeidsvoorwaarden (o.a. een Macbook van de zaak)

Hoe ziet jouw dag eruit bij Kaartje2go?
Je start je dag met een lekker kopje koffie of thee en kijkt hoeveel openstaande conversaties er zijn en of er nog bijzondere situaties zijn voorgevallen. Vervolgens bespreek je tijdens de dagelijkse stand-up vergadering de feedback uit het team, communiceert de aankomende marketingacties en verbeteringen die op website zijn doorgevoerd vandaag. Daarna loop je door naar de teampresentaties om te kijken welke leuke nieuwe functionaliteiten weer zijn toegevoegd aan de website. Je geeft feedback en noteert wat relevant is voor het klanttevredenheidsteam. Jeetje! Het is alweer lunchtijd! Samen met een paar collega’s loop je een rondje door de gezellige binnenstad van Zwolle. Opgeladen en opgefrist ga je na de lunch verder. Je helpt je collega’s met een spoedbestelling, loopt een paar tekstuele wijzigingen voor onze e-mails door en voor je weet is het alweer het einde van een afwisselende werkdag!

Over Kaartje2go
Wij zijn Kaartje2go. Onze naam zegt het al: wij maken kaarten. Nou ja, eigenlijk maken onze klanten de kaarten en wij helpen ze er een handje mee. We bestaan sinds 2006 en we hebben nu een team van 55 enthousiaste en gedreven medewerkers. We hebben een vriendelijke en open cultuur, met veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. We zijn flexibel en altijd scherp op onze kwaliteit en klanttevredenheid. Alles draait bij ons om plezier, want wij worden blij van blije klanten!

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel en word je hier blij van? Mail dan je cv en motivatie naar plezier@kaartje2go.nl, dan nemen wij contact met jou op!